Gå til innhold

Jeg er på kjøret igjen.....

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Da er det beste på Coop, det med sitronsmak. Heter X-stra tror jeg.

Mmm, den skal jeg forsøke! Takk.

Agata1365381002
Skrevet

Men da plystrer du jo på favoritten min for tiden da ;) den er bare sååååå fin !!!

Enig! Spiller den ofte, skikkelig tøff låt:)

Agata1365381002
Skrevet

Huffameg, jeg trodde det var narko!! :)

Du tar en dag av gangen, prøv å holde deg til helgen. Samme gjelder meg her jeg sitter. Vi får kanskje hive innpå litt krom fremover? Lykke til da!

Huff da, ikke meningen å skremme deg med narko:-)

Men, jeg er bare SÅ skuffet over meg selv! Holdt meg borte fra Colaen i over et halvt år, og så sprakk jeg helt for noen uker siden. Og nå ER jeg virkelig på kjøret!

Cold turkey er nok det som må til. Gruer meg!

Agata1365381002
Skrevet

Drikk en skikkelig kopp kaffe om dagen og så kjøper du vann med kullsyre og drikker det resten av tida.

Jeg drikker dessverre ikke kaffe, men får sikkert i meg mer koffein enn de fleste kaffekjerringer pga Colaen.

*Skuffet over meg selv*

Kanskje jeg skal prøve den nye Farrisen...Bris eller noe?

Agata1365381002
Skrevet

Drikk cola light, det smaker ikke like godt, så dermed får du ikke så lyst på cola. Det funket for meg!

Det var ikke dumt! Cola light er direkte stygt synes jeg, så kanskje jeg skal begynne med den i stedet?

Hvis det ikke blir sånn som med Pepsi Max - jeg likte den etterhvert så godt at jeg drakk minst like masse av den som av Colaen...

Skrevet

Jeg drikker dessverre ikke kaffe, men får sikkert i meg mer koffein enn de fleste kaffekjerringer pga Colaen.

*Skuffet over meg selv*

Kanskje jeg skal prøve den nye Farrisen...Bris eller noe?

Bonaqua er bedre, jeg synes Farris er for salt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...