Gå til innhold

Hvor mange søsken har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stemt, og det viser seg at en eller annen allerede har stemt på "12"!! ;-) Fristet til å tro at det er tull, men man kan jo aldri vite...:-)

Forresten: Rent "prinsippielt" burde du vel hatt en kategor for "flere enn 12" også. :-)

Skrevet

Ble bombadert av virustrusler begge gangene jeg avla "stemme". Er det tilfeldig hvor disse virustruslene kommer..?

Skrevet

Jeg har stemt, og det viser seg at en eller annen allerede har stemt på "12"!! ;-) Fristet til å tro at det er tull, men man kan jo aldri vite...:-)

Forresten: Rent "prinsippielt" burde du vel hatt en kategor for "flere enn 12" også. :-)

Jeg kjenner en som har 12 søsken, så nå mistenker jeg at hun er en doler ;-)

Skrevet

Ja, jeg burde hatt en mer enn 12. Vet om noen som har 14 søsken.

Skrevet

Jeg kjenner en som har 12 søsken, så nå mistenker jeg at hun er en doler ;-)

Jeg hørte en historie om noens bekjentes bekjentes bekjent eller noe slikt. De fikk 12 barn, og mulig det ble vanskelig med navn etterhvert, for barn nr 11 og nr 12 het henholdsvis Ellef og Tollef! ;-)

Skrevet

Ja, jeg burde hatt en mer enn 12. Vet om noen som har 14 søsken.

På Migrapolis for et par år siden var det om en familie ("enisk norsk") som hadde 17 barn, så ja, det finnes enkelte svært barnerike søskenflokker i dette landet! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...