Gjest beervoff Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Er øl deres favorittdrikke? For meg er det ingen tvil. Favoritten på det norske markedet er Hansa. Ellers har jeg sansen for Urquell, Berliner Pilsner og Staropramen. 0 Siter
Mañana Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Også veldig glad i Urquell, spesielt etter å ha vært i Praha! Ikke alle norske øltypene som er like gode. Avskyr Tuborg og Ice ihvertfall. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ringnes er den beste i Norge. Urquell er også fin. Men lite smaker som en iskald Singha på en deilig strand i Thailand. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Her snakker vi om mye godt drikke! Før drakk jeg alltid Ringnes, men nå foretrekker jeg faktisk CB. Men jeg liker stort sett all øl, bare ikke for mørkt og tungt... 0 Siter
Gjest beervoff Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Også veldig glad i Urquell, spesielt etter å ha vært i Praha! Ikke alle norske øltypene som er like gode. Avskyr Tuborg og Ice ihvertfall. Tuborg er dansk, ikke norsk. Vann er det i hvert fall. Ice er piss. Ikke øl. Hansa, Ringnes, Nordlands, CB. Bra øl. Har ikke sansen for Mack og Dahls, selv om de har særpreg. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ringnes er den beste i Norge. Urquell er også fin. Men lite smaker som en iskald Singha på en deilig strand i Thailand. Singha er min favoritt også! Utrolig godt, og litt ekstra sterk! Singha, får jeg kjøpt den i Norge!? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Her snakker vi om mye godt drikke! Før drakk jeg alltid Ringnes, men nå foretrekker jeg faktisk CB. Men jeg liker stort sett all øl, bare ikke for mørkt og tungt... Hva sier du til en Guinness? Så slipper du middag også! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ringnes og Heiniken er mine favoritter 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Singha er min favoritt også! Utrolig godt, og litt ekstra sterk! Singha, får jeg kjøpt den i Norge!? De har den nok på Ultra og Jens Evensen. Men som importøl koster den flesk. Tviler på at en Singha til 70 kroner smaker like godt som en Singha til 8 kroner. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 De har den nok på Ultra og Jens Evensen. Men som importøl koster den flesk. Tviler på at en Singha til 70 kroner smaker like godt som en Singha til 8 kroner. 70 kr, lol! Slikt har jeg ikke råd til som student. Og den er sikkert bare 4,5 prosent i Norge uansett. Må få meg til Thailand igjen snarest. 0 Siter
Mañana Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Tuborg er dansk, ikke norsk. Vann er det i hvert fall. Ice er piss. Ikke øl. Hansa, Ringnes, Nordlands, CB. Bra øl. Har ikke sansen for Mack og Dahls, selv om de har særpreg. "Hansa, Ringnes, Nordlands, CB. Bra øl. Har ikke sansen for Mack og Dahls, selv om de har særpreg." Synes alle du nevner er veldig gode, bortsett fra Mack. Må jo like Dahls som trønder 0 Siter
Gjest tannlege Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 "Hansa, Ringnes, Nordlands, CB. Bra øl. Har ikke sansen for Mack og Dahls, selv om de har særpreg." Synes alle du nevner er veldig gode, bortsett fra Mack. Må jo like Dahls som trønder Alle trøndere "liker" Dahls, men jeg tror det er fordi smakssansen deres er ødelagt av for mye karsk. 0 Siter
Mañana Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Alle trøndere "liker" Dahls, men jeg tror det er fordi smakssansen deres er ødelagt av for mye karsk. Godt mulig. Men det beste juleølet i fjor f.eks...uten tvil Dahls! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hva sier du til en Guinness? Så slipper du middag også! Litt for fyldig... 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Vel, vet iallefall hva jeg ALDRI kjøper: Ringnes... (bortsett fra på utesteder som bare har Ringnes på fat) Men er glad i Carlsberg, Heineken, Corona, ... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg liker all øl som jeg har smakt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.