Gå til innhold

Finne tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke tråden min om verdens beste land. Søker "Verdens beste land" i søkefeltet, men får bare tulletreff. Hvordan finner jeg den tråden?

hidi, the scorpion
Skrevet

Verdens beste land, 1. runde, avstemning 1/10 - zakkoo (2007.02.13 19:27)

hidi, the scorpion
Skrevet

Verdens beste land, 1. runde, avstemning 1/10 - zakkoo (2007.02.13 19:27)

Søren!

Gå ned i søkefeltet på venste side og søk på søkefelt nr 2

hidi, the scorpion
Skrevet

Da er søkefunksjonen ordnet,

Og jeg klarte å få frem linken...

Går det ikke an å linke til et spesielt svar i en tråd?

*klør seg glupt i hauet*

Skrevet

Og jeg klarte å få frem linken...

Går det ikke an å linke til et spesielt svar i en tråd?

*klør seg glupt i hauet*

Jo, du høyreklikker på innlegget og så får du opp åpne i nytt vindu og den adressen linker du til.

Jeg er så trøtt at jeg vet ikke helt om jeg svarer riktig, men sove får jeg ikke :o(

hidi, the scorpion
Skrevet

Jo, du høyreklikker på innlegget og så får du opp åpne i nytt vindu og den adressen linker du til.

Jeg er så trøtt at jeg vet ikke helt om jeg svarer riktig, men sove får jeg ikke :o(

Klarte det jeg! Er søren meg trøtt, jeg også...

Skrevet

Klarte det jeg! Er søren meg trøtt, jeg også...

Jeg vil bare sove, nå har jeg prøvd tre ganger, men jeg får det ikke til.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg vil bare sove, nå har jeg prøvd tre ganger, men jeg får det ikke til.

Noen ganger er det bare helt håpløst...Er du blitt frisk enda forresten?

Skrevet

Noen ganger er det bare helt håpløst...Er du blitt frisk enda forresten?

Nei, verste jeg har vært med på. Det går jo aldri over og nye ting kommer til hele tida.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, verste jeg har vært med på. Det går jo aldri over og nye ting kommer til hele tida.

Er først immunforsvaret nede så er det definitivt nede likssom...Noe ordentlig herk er det. Søvnrytmen har også lett for å bli forstyrret, for man må sove når kroppen forlanger hvile.

Har du vært hos legen for å høre om det er noe du kan gjøre for å høyne immunforsvaret?

Skrevet

Er først immunforsvaret nede så er det definitivt nede likssom...Noe ordentlig herk er det. Søvnrytmen har også lett for å bli forstyrret, for man må sove når kroppen forlanger hvile.

Har du vært hos legen for å høre om det er noe du kan gjøre for å høyne immunforsvaret?

Jeg kommer jo ikke ut heller pga av snøen og saltet, men jeg har snakket med han i telefonen og han sa at hvis jeg ikke snart var bedre så skulle de komme ned å ta en blodprøve av meg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg kommer jo ikke ut heller pga av snøen og saltet, men jeg har snakket med han i telefonen og han sa at hvis jeg ikke snart var bedre så skulle de komme ned å ta en blodprøve av meg.

Det er vel det minste han kan gjøre! Hvordan får du handlet? Sliter med det selv, er avhengig av å låne bil og det er ikke særlig morsomt. Og du kan banne på at jeg glemmer et eller annet viktig (bind, OB, toalettpapir).

I dag handlet eksen for meg, men jeg glemte toalettpapir, så i morgen må jeg mase på søstera mi, holder ikke aviser heller, vet du!

*lol*

Skrevet

Det er vel det minste han kan gjøre! Hvordan får du handlet? Sliter med det selv, er avhengig av å låne bil og det er ikke særlig morsomt. Og du kan banne på at jeg glemmer et eller annet viktig (bind, OB, toalettpapir).

I dag handlet eksen for meg, men jeg glemte toalettpapir, så i morgen må jeg mase på søstera mi, holder ikke aviser heller, vet du!

*lol*

Assistenten som er her handler. Og glemmer jeg noe så sender jeg minstemann, jeg bor ved siden av butikken men det er mange trappetrinn ned. Jeg kommer meg ut med den store stolen men den er så stor at den kommer man ikke inn noen steder med, ikke engang til legen. Nå vil jeg ha bil altså, nå er det nok uten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...