Gå til innhold

Har jeg brutt barrieren?

Gjest treningsnarko

Anbefalte innlegg

Gjest treningsnarko

Jeg har ofte hatt nyttårsforsett om å begynne å trene. Det har alltid gått i vasken etter 2-3 uker, men i år holder jeg fortsatt på med trening 2-3 ganger i uka, og trives med det. Kan jeg ha brutt barrieren og kommet til et punkt hvor jeg vil klare å holde det gående helt til badesesongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trener også 2-3 ganger i uken

Helt klart, og du merker sikkert at det er mye lettere å trene nå enn da du startet. Når formen blir bedre blir det ikke lenger noe ork å trene, det er bare deilig. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier det tar ca fem uker å komme seg inn i/få lagt en slik rutine, så du skal ikke se bort fra at du faktisk får det til nei :)

Jeg er lykkelig med min 1-2 ganger uken (bedre med litt enn ingenting).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Hvorvidt du har brudt "barrieren" merker du nok best selv. Hvis du gjør treningen sammen med andre, du føler at dette er moro, det gjør godt og du gleder deg til neste gang, da greier du dette.

Som du forstår er jeg tilhenger av aktiviteter som man liker !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...