Gjest treningsnarko Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har ofte hatt nyttårsforsett om å begynne å trene. Det har alltid gått i vasken etter 2-3 uker, men i år holder jeg fortsatt på med trening 2-3 ganger i uka, og trives med det. Kan jeg ha brutt barrieren og kommet til et punkt hvor jeg vil klare å holde det gående helt til badesesongen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trener også 2-3 ganger i uken Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Helt klart, og du merker sikkert at det er mye lettere å trene nå enn da du startet. Når formen blir bedre blir det ikke lenger noe ork å trene, det er bare deilig. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 De sier det tar ca fem uker å komme seg inn i/få lagt en slik rutine, så du skal ikke se bort fra at du faktisk får det til nei Jeg er lykkelig med min 1-2 ganger uken (bedre med litt enn ingenting). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvorvidt du har brudt "barrieren" merker du nok best selv. Hvis du gjør treningen sammen med andre, du føler at dette er moro, det gjør godt og du gleder deg til neste gang, da greier du dette. Som du forstår er jeg tilhenger av aktiviteter som man liker !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.