Gå til innhold

Tips til date

Anbefalte innlegg

Gjest sjarmert
Skrevet

Jeg har chattet med en kar på msn, faktisk bare to kvelder, men er allerede sjarmert. Det er helt rart, jeg har chattet med mange tidligere, og i månedsvis uten å bli sjarmert på samme måte,selvom de har forsøkt på det.

Men denne karen - vet ikke om han har forsøkt å sjarmere meg en gang, men han har iallefall klart det. Jeg smiler og ler, rødmer og blir litt sånn små-tullete bare av å chatte med han. Merkelige greier - og vi har problemer med å avslutte chatten for å komme oss i seng om kveldene. Det er jo litt morsomt da...

Uansett, jeg har lyst til å finne på noe orginalt for en date med han, men jeg vet ikke helt hva. Noen som har noen gode forslag å komme med?

Vi er begge i begynnelsen av 30-årene, og bor i oslo. Ja, jeg vet det er litt tullete, men slik er nå ståa - så hvorfor ikke gjøre det beste ut av det.

Skrevet

Dra på Teknisk museum sammen. Samboeren og jeg var der forrige helg. Vi er begge godt over 20 og har ingen barn, men syntes det var kjempegøy uansett. :-)

Da kan man jo trykke på ting og ha det litt gøy, fremfor å sitte på en café med fare for at det oppstår pinlig taushet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dra på skitur, og drikk kakao og spis appelsiner i en solfylt skavl. :)

Gjest sjarmert
Skrevet

Dra på skitur, og drikk kakao og spis appelsiner i en solfylt skavl. :)

Det var ett godt tips om jeg hadde likt å gå på ski - men jeg verken har ski, eller liker å gå på ski, så jeg må nok finne på noe annet.

Gjest sjarmert
Skrevet

Dra på Teknisk museum sammen. Samboeren og jeg var der forrige helg. Vi er begge godt over 20 og har ingen barn, men syntes det var kjempegøy uansett. :-)

Da kan man jo trykke på ting og ha det litt gøy, fremfor å sitte på en café med fare for at det oppstår pinlig taushet.

Det kunne vært gøy det - men er det ikke masse barnefamilier der veldig ofte. Innbiller meg at det er ganske fullt av familier i helgene jeg.... men kanskje ikke...

Skrevet

Det kunne vært gøy det - men er det ikke masse barnefamilier der veldig ofte. Innbiller meg at det er ganske fullt av familier i helgene jeg.... men kanskje ikke...

Det finnes et museum i Oslo, der du neppe treffer barnefamilier. Det heter Emmanuel Vigeland-museet, og inneholder erotisk kunst. Er kun oppe noen få timer hver søndag. En meget spesiell opplevelse, men jeg husker dessverre ikke hvor det ligger.

Jeg var der en gang for mange år siden, og da var det ingen andre besøkende der. Og museet har en meget spesiell, middelaldersk atmosfære. Klosteraktig.

Gjest Elextra
Skrevet

Det finnes et museum i Oslo, der du neppe treffer barnefamilier. Det heter Emmanuel Vigeland-museet, og inneholder erotisk kunst. Er kun oppe noen få timer hver søndag. En meget spesiell opplevelse, men jeg husker dessverre ikke hvor det ligger.

Jeg var der en gang for mange år siden, og da var det ingen andre besøkende der. Og museet har en meget spesiell, middelaldersk atmosfære. Klosteraktig.

Der har jeg vært bedt på date - to ganger! Han som ba meg sist ble litt slukøret da han skjønte jeg hadde vært der - på date - tidligere.

Men absolutt originalt, likevel. http://www.emanuelvigeland.museum.no/museet.htm

Gjest Elextra
Skrevet

Dra på operakveld på Underwater Pub, var tidligere hver tirsdag, kanskje er det det fremdeles. Ikke veldig originalt, men litt mer enn bare kafé.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...