Gjest slanker meg Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vet selvsagt at ei brødskive med pålegg er mye sunnere enn en pølse i brød. Men er det noe stor forskjell i antall karbohydrater og kalorier på ei vanlig grovbrødskive enn pølse i brød? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvis du velger en vanlig wienerpølse (ca 50 gram) og et vanlig lite pølsebrød, blir det ca. 200-240 kcal. Hvis du velger en vanlig wienerpølse og et stort pølsebrød (som på bensinstasjon) blir det ca. 270 kcal. Til lunsj i dag spiste jeg 2 brødskiver, en med laks og majones (tube) og en med falukorv av kalkun, det ble 219 kcal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvis du velger en vanlig wienerpølse (ca 50 gram) og et vanlig lite pølsebrød, blir det ca. 200-240 kcal. Hvis du velger en vanlig wienerpølse og et stort pølsebrød (som på bensinstasjon) blir det ca. 270 kcal. Til lunsj i dag spiste jeg 2 brødskiver, en med laks og majones (tube) og en med falukorv av kalkun, det ble 219 kcal. Et stort pølsebrød, ca 50 gram, fint, inneholder ca. 135 kcal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ikke tenk på kalorier. Spis når du er sulten men ikke spis deg stapp mett men passelig slik at du ikke er sulten lenger! Spis hva du vil når du er sulten.=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ikke tenk på kalorier. Spis når du er sulten men ikke spis deg stapp mett men passelig slik at du ikke er sulten lenger! Spis hva du vil når du er sulten.=) Den setningen liker jeg Spis hva du vil når du er sulten.=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det kommer jo an på hva som er tyngst av skiva og pølsebrødet og hvilket pålegg du har på skiva. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Den setningen liker jeg Spis hva du vil når du er sulten.=) ja=)Min erfaring er at når jeg veier kalorier og styrer på så blir jeg altfor fokusert.Jeg trener 3 dager i uka,koser meg i helgene og prøver vere litt sunn i ukene. Det er viktig å ikke tenke på hva man spiser men MENGDEN av det man spiser! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.