Gjest nybil Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Noen med tips til hvordan jeg får vekk en sjokoladeflekk som har blitt gnidd ut over setet i min splitter nye bil??? Samboeren min kommer til å klikke... og jeg som prøver å gå ned i vekt og... 0 Siter
mrxx Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Du er tatt på fesken nå skjønner jeg, der gikk slankingen til helvete:-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Har ikke prøvd å fjerne sjokolade, men da barnet kastet opp i bilen på vei til påskeferien i fjor, stoppet vi på en bensinstasjon og kjøpte en pumpesprayflaske med noe rengjøringsmiddel av merke Turtle. Spesielt beregnet på interiør, som skinn, plast, tekstil. Den var nokså dyr, mener det kostet en 80-90 kroner for den, men med den og et lass med tørkepapir klarte vi både å få bort flekker og lukt før vi kjørte videre. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Møbelshampoo og en god neglebørste. 0 Siter
Gjest nybil Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Du er tatt på fesken nå skjønner jeg, der gikk slankingen til helvete:-) Ja, gikk nedpå en king size snickers på vei hjem... Så nå fikk jeg straffen både på kropp og bil... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.