Gå til innhold

sjokoladeflekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med tips til hvordan jeg får vekk en sjokoladeflekk som har blitt gnidd ut over setet i min splitter nye bil???

Samboeren min kommer til å klikke... og jeg som prøver å gå ned i vekt og...

Skrevet

Du er tatt på fesken nå skjønner jeg, der gikk slankingen til helvete:-)

Skrevet

Har ikke prøvd å fjerne sjokolade, men da barnet kastet opp i bilen på vei til påskeferien i fjor, stoppet vi på en bensinstasjon og kjøpte en pumpesprayflaske med noe rengjøringsmiddel av merke Turtle. Spesielt beregnet på interiør, som skinn, plast, tekstil.

Den var nokså dyr, mener det kostet en 80-90 kroner for den, men med den og et lass med tørkepapir klarte vi både å få bort flekker og lukt før vi kjørte videre.

Skrevet

Du er tatt på fesken nå skjønner jeg, der gikk slankingen til helvete:-)

Ja, gikk nedpå en king size snickers på vei hjem... Så nå fikk jeg straffen både på kropp og bil...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...