Gjest lager mat selv Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Der man har med gave pluss noe mat? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hvis jeg skulle bedt inn til et slikt lag, ville jeg heller sagt at gjestene skulle ta med seg mat istedet for gaver. 0 Siter
Gjest lager mat selv Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hvis jeg skulle bedt inn til et slikt lag, ville jeg heller sagt at gjestene skulle ta med seg mat istedet for gaver. Det tenker jeg også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Det tenker jeg også. Det hørtes ut som en hyggelig fest, da. 0 Siter
tula Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Tror kanskje jeg ville tatt med en liten gave (oppmerksomhet) som ikke kostet så mye! Ellers bør det vel være enten eller! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hvis jeg skulle bedt inn til et slikt lag, ville jeg heller sagt at gjestene skulle ta med seg mat istedet for gaver. Samme her. Jeg har gjort det sånn, da jeg var student og litt mindre bemidlet (akkurat som om jeg er stinn av gryn nå, hehe). 0 Siter
Speak Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Om jeg skulle invitert til spleiselag så hadde jeg gitt beskjed om at de ikke skulle ta med presang. Om jeg skulle i et slikt lag så ville jeg nok tatt med en liten ting. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Om jeg skulle invitert til spleiselag så hadde jeg gitt beskjed om at de ikke skulle ta med presang. Om jeg skulle i et slikt lag så ville jeg nok tatt med en liten ting. Sånn hadde nok jeg også gjort det 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jada, ikke uvanlig i hvertfall. Har til og med vært på bursdagfest der man betaler "cover charge", når bursdagsgjesten har leid lokale. Greit nok det, når man er sugen på en morsom fest :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.