Gå til innhold

vanlig med bursdag spleiselag?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvis jeg skulle bedt inn til et slikt lag, ville jeg heller sagt at gjestene skulle ta med seg mat istedet for gaver.

Gjest lager mat selv
Skrevet

Hvis jeg skulle bedt inn til et slikt lag, ville jeg heller sagt at gjestene skulle ta med seg mat istedet for gaver.

Det tenker jeg også.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det tenker jeg også.

Det hørtes ut som en hyggelig fest, da. :)

Skrevet

Tror kanskje jeg ville tatt med en liten gave (oppmerksomhet) som ikke kostet så mye!

Ellers bør det vel være enten eller!

Skrevet

Samme her. Jeg har gjort det sånn, da jeg var student og litt mindre bemidlet (akkurat som om jeg er stinn av gryn nå, hehe).

Skrevet

Om jeg skulle invitert til spleiselag så hadde jeg gitt beskjed om at de ikke skulle ta med presang.

Om jeg skulle i et slikt lag så ville jeg nok tatt med en liten ting.

Skrevet

Om jeg skulle invitert til spleiselag så hadde jeg gitt beskjed om at de ikke skulle ta med presang.

Om jeg skulle i et slikt lag så ville jeg nok tatt med en liten ting.

Sånn hadde nok jeg også gjort det :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jada, ikke uvanlig i hvertfall.

Har til og med vært på bursdagfest der man betaler "cover charge", når bursdagsgjesten har leid lokale. Greit nok det, når man er sugen på en morsom fest :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...