Gjest littovervektig Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Finnes det noen form for slankepiller?som fåes kjøpt uten å gå til lege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reductil osv Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja, det finnes. Nei du må til lege. Og du må fylle visse kriterier. Det finnes ingen lettvint vei til vektreduskjon uansett.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke så lurt Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 CLA men: best å spise sunt og regelmessig + trene litt. CLA må visst tas i flere uker før det starter å virke, og mange sier at det ikke virker også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Fins det virkelig folk som fortsatt tror på mirakelpiller for å gå ned i vekt????? Hva med å spise sunnere og trene mer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vær forsiktig Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har prøvd slike piller, og aldri mer. Jeg holdt på å bli sprø av angst. Ikke kunne jeg sove og blodtrykket steg. Hvis du er litt overvektig så er det tull å prøve slike tabletter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little miss story Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fins det virkelig folk som fortsatt tror på mirakelpiller for å gå ned i vekt????? Hva med å spise sunnere og trene mer? Det er da jeg sier, hva med dem som spiser sunt og trener regelmessig, men som ikke kommer ned i vekt av medisinske årsaker, slik som for lavt stoffskifte og pcos. Eller andre årsaker der igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nei nå Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Fins det virkelig folk som fortsatt tror på mirakelpiller for å gå ned i vekt????? Hva med å spise sunnere og trene mer? Slankepiller er da ikke mirakelpiller, men skrives ut i tillegg til mosjonsråd/krav - så vidt jeg har skjønt. Og kun til de med BMI over 30. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GerdLiv Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ja, du får kjøpt på lovlig vis på nettapoteket lillepille.no. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.