Gå til innhold

Uten en tråd

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest anonym på det

Ned 1 kg denne uken :)

tilsammen 5,7 kg, siden jeg begynte å slanke meg i begynnelsen av desember. Har dog mange kilo igjen å ta av.

Det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grrr....

Dette har ikke gått bra i hele tatt :-(

Så nå er jeg tilbake til utgangspunktet igjen.

Jeg har vært forkjøla/uvell i en evighet, og har derfor ikke kommet igang med treningen.

Da jeg var blitt sånn noenlunde frisk begynte jeg å trene pilates. Og da ble jeg syk igjen. Det er helt typisk. Hvis jeg anstrenger meg bare littegrann så blir jeg syk.

Ikke lett å komme seg i form når det skal være sånn. Sutre sutre :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 kg siden jul er jo kjempebra!

Husker ikke helt når jeg startet, men har vel gått ned ca 5-6 kg. Det beste er at jeg ikke lengre har smerter i beina når jeg går bare litt.

Har sluttet å spise godis, så jeg anser meg selv som en på slanker'n. Men gjør ikke så mye mer enn det, må skjerpe meg der.

Fredagsveiinga her inne betyr mye for meg, så jeg håper folk henger med en stund utover.

Skritteller?

Kan slett ikke huske at jeg har foreslått det før...*s*

Synes forøvrig du er flink som forsøker å ikke være stork og stikke hodet i sanden, men derimot forsøker å ta tak i vektproblematikken:-)

Så da gjenstår jo bare den skrittelleren,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skritteller?

Synes forøvrig du er flink som forsøker å ikke være stork og stikke hodet i sanden, men derimot forsøker å ta tak i vektproblematikken:-)

er ikke noe poeng med skrittteller da. Man blir ikke slankere eller i bedre form av skritteller.Men å faktisk gå.

Jeg synes det er mye mer motiverende med mp3 spiller i ørene enn skritteller. heldigvis har jeg treningssenterabbonement så jeg slipper å gå ute i iskalde forferdelige snømannlandet norge : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skritteller?

Tror ikke du og den skrittelleren din vet hva dere har satt i gang her oppe... :-/

Og gjøre (for psykern) positive ting, kan henge ved en i maaaange år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe poeng med skrittteller da. Man blir ikke slankere eller i bedre form av skritteller.Men å faktisk gå.

Jeg synes det er mye mer motiverende med mp3 spiller i ørene enn skritteller. heldigvis har jeg treningssenterabbonement så jeg slipper å gå ute i iskalde forferdelige snømannlandet norge : )

Jeg synes skritteller virker motiverende. Den lagrer antall skritt i 7 døgn. og på den måten er det ikke så lett å lure seg selv. Poenget er jo ikke hvor aktiv man er en enkelt dag, men aktivitetsnivå i et litt lengre perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke du og den skrittelleren din vet hva dere har satt i gang her oppe... :-/

Og gjøre (for psykern) positive ting, kan henge ved en i maaaange år...

Du er for kryptisk for min langsomme hjerne. Vær litt mer konkret da... Har du forsøkt å få noen til å gå sammen med deg i stedet for den massive prateterapien??? Jeg synes særlig ideen om hjemmetjenestens utsendte med dårlige sko var tiltalende.,,

Ultranysgjerrig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for kryptisk for min langsomme hjerne. Vær litt mer konkret da... Har du forsøkt å få noen til å gå sammen med deg i stedet for den massive prateterapien??? Jeg synes særlig ideen om hjemmetjenestens utsendte med dårlige sko var tiltalende.,,

Ultranysgjerrig hilsen

Er mester i kryptikk

Men videre forklaringer må nok bli på mail...

Hjemmetjenestedama er ute av landet, shopper sikkert flere sko akkurat nå.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultranysgjerrig hilsen

La inn mailadressen som et hint til deg.... Har mista din adresse for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...