Gå til innhold

Nå har jeg vært hoss legen!!

Anbefalte innlegg

Og det må vi vel annbefale!

Skal jeg finne mitt første innlegg her.. der..

30/1-2005

tror jeg var her før, men husker ikke nicket.

Tok det litt lang tid eller? :)

Håper ingen noengang venter så lenge som meg, kom dere til legen og spør hvis det er noe dere lurer på eller om dere ikke klarer og henge på lasset lenger.

jeg isolerte meg fullstendig fra alt rundt år 2000. Og delvis fra seint på 90'åra. Og har vel egentlig trukket meg tilbake hele livet. Det har vært kjipt, ikke trekk dere tilbake. Jeg er helt "elling" nå(messed up:) fordi jeg var så møkkalei alt for lenge siden.

Det er VELDIG frustrerende..

Veien fremmover er sinnsykt uklar, usikker på om jeg vil ha et "normalt liv", ser ikke åssen jeg kan klare det.

Ser ikke hva jeg kan komme til bordet med, at noen skulle ville ha det jeg kan komme med.

Ubrukelig..

De sier de har tro på at dette kommer til og gå bra, at jeg kan få det godt, at jeg har et alt for forvridd bilde av megselv, at jeg ser megselv som noe annet en jeg er. I dunno.. Det er vannskelig og tro på dem.

Nå må jeg vente en måned.. it's painfull.

Kommer "hjem" til kaoset og alt står stille fortsatt og er ensomt. Skulle gjerne hatt noen, men det er ingen.

Gruer meg til neste nedtur, og iblandt så letter jeg etter noe som kan knuse meg så jeg kan bli ferdig med dette livet.

Men jeg har musikken. Har du en ting du elsker?

Det er jo ingen synlige forrandringer, dagen i morgen kommer til og være prikk lik den dagen jeg ga opp for mange år siden. Men nå har jeg vært hoss legen.. så får vi se?

anyways.. im here..

calm down,cash out! We live in a beautiful world where the snow still falls..

*klikka knappen*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266884-n%C3%A5-har-jeg-v%C3%A6rt-hoss-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

ny lege time, mere venting.. hmmr :)

Hei,

Jeg har vært borte en stund, har ikke klart å venne meg til disse nye sidene. Jeg har tenkt på deg, og hvis du orker og vil, vil jeg gjerne ha en oppdatering av hvordan det går. Du har på en måte gitt meg håp, at selv om alt ser håpløst ut, så kan ting faktisk bli bedre.

Annonse

Hei,

Jeg har vært borte en stund, har ikke klart å venne meg til disse nye sidene. Jeg har tenkt på deg, og hvis du orker og vil, vil jeg gjerne ha en oppdatering av hvordan det går. Du har på en måte gitt meg håp, at selv om alt ser håpløst ut, så kan ting faktisk bli bedre.

Hei kjære Orio!

Kjempe godt og høre fra deg igjen! Jeg har tenkt på deg også, håper de vonde tankene har forsvunnet litt hoss deg i det siste.. At de ikke er altoppslukende lenger, at det er plass hoss deg til og "jobbe". :)

Beklager at jeg ikke fikk svart deg med engang, så det først nå, har ikke vært her så fryktelig mye jeg heller etter omleggningen. Ble ikke helt vant til det, men synes det fungerer greit nå.. mye jeg ville hatt annderledes da,men overlever vel med dette :)

Det går veldig opp og ned med meg, de gode periodene som idag har vært ganske langt ifra hverandre.

Men jeg har et håp om og klare dette, at det ikke er så ille som jeg vil ha det til iblandt når det stormer. Bare jeg klarer og stå opp for den jeg vil bli.

Kan godt fortelle litt.. men det blir kanskje veldig langt når jeg begynner og skrive...hehe .)

Jeg har klart 1 gigantisk ting.

Følelser jeg har lukket inne om identiteten min som ikke stemmer helt med hvem jeg er; har jeg klart og dele med psyk.sykepleier. Jeg har også en kontakt med lederen for landsorganisasjonen for denne "gruppen", og har blitt lovet støtte og hjelp til og finne ut av dette når jeg er klar for det.

Jeg var livredd for og dele dette med noen, jeg var livredd for hvordan det ville bli motatt når jeg sa det. At jeg ville bli latterligjort og mere.

Det var mye skam rundt dette. Det er mye skam rundt det. Men nå har jeg endelig noen og prate med om det.

Endelig, når jeg er klar for det, så har jeg personer jeg kan prate med om disse tankene. For de er veldig tunge og bære. Det var en utrolig lettelse og dele dem, og få dem "ut der". Selv om de gjør meg flaue.

De plager meg fortsatt endel, og nå som legen er klar over tankene også, så er jeg ganske redd for og møte ham igjen.. men jeg må..

Ellers så har jeg vært ganske langt nede, mye mørke tanker, og håpløsheten hersker ganske ofte. "Hvorfor prøver jeg i det heletatt, det er jo ingen vits" - "Ingen bryr seg om meg" - "Jeg kommer aldri til og klare noe" - "Jeg er bare stygg og rar" ...etc...

Disse og flere spinner fortsatt rundt daglig.. Og jeg har også problemer med og tro på hva folk sier til meg når det kommer til positive ting. Som når du sier at jeg har gitt deg håp, så ser jeg ikke åssen det kunne skje, men jeg er virkelig glad for om du mener det.

Idag traff du meg på en utrolig god dag men, det startet ikke bra.. Jeg klarte ikke møte til sammtale med psyk.sykepleier idag tidlig.. Men over dagen idag så har jeg blitt veldig glad av og prate med folk her inne.

Det er så virkelig godt og vite at det er gode mennesker. At det finnes de som kan sette seg ned og gi litt av sin egen verdifulle tid og dele det med andre! :)

Jeg aner ikke hvor jeg har litt håp fra.. Musikken styrer meg kraftig, og jeg er utrolig heldig og uheldig at musikken går så innpå meg.. eller så hadde jeg ikke vært her idag, det er jeg ganske overbevist om..

Men nå som jeg tenker litt "klart" så ser jeg at det kan jo ikke være sånn at det ikke skal være mulig for oss og leve og ha det fint! Det fortjener alle som lever, oss også. Det gjør bare veldig vondt iblandt, også glemmer jeg det. Hater megselv på så mange forskjellige plan..

Men det må bare gå, selvmord er ut av vinduet idag.. Det er bedre og ha smerte her, enn og ikke vite hva vi går til om vi velger og gjøre det slutt.

Det har ikke skjedd så mye annet, vært ganske mørke dager.. jeg har gjort noe utrolig tåpelig som slo meg ut.. endel.. men nå har jeg fått en litt mere ro over det.. At det ikke er så ille.

Jeg er bare utrolig lettet over at jeg klarte og dele dette andre.. De vonde dagene kommer til og komme tilbake.. tankene om selvmord og flukt. Bare bli ferdig med det.. det kommer til og komme tilbake.. Men jeg klarer ikke ta mitt eget liv, ikke enda..

Har det ordnet seg hoss behandler, hvordan har det gått hoss deg i det siste, skjedd noe spennende,eller trist som du vil skrive om, jeg er her i allefall.. Men jeg har ikke alltid så mye smart og si...

Last ned Bill Conti - Going the Distance :)

hehe, var kanskje litt klisje, men det er der vi er.. "dette er ingenting" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...