4barns mor-77 Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Var det ikke rudbergbildet du fikk da? :-9 joda, men var dèt alt liksom....? Flau på begges vegne... ;O) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 De har jeg også sett. Synes ikke den var så lekker jeg. Stor, ja, for stor egentlig. Har da sett mange som er mye mer estetisk vakre enn den! Enig! 0 Siter
Gjest -extras Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Nå var jeg så godt igang, så jeg kan bare sende videre jeg. Gutta spiller x-box så jeg kan like gjerne fortsette å sende bilder. ,-p Kan jeg og få? Alle har fått,men ikke jeg.. Nysjerrig nå! [email protected] 0 Siter
stone Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Nå var jeg så godt igang, så jeg kan bare sende videre jeg. Gutta spiller x-box så jeg kan like gjerne fortsette å sende bilder. ,-p Takker så mye:-) Ser for meg ut som om R R lurer på om dette blir godt eller vondt? *s* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg vil og ha Sendte den til Dol adressen din jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Sendte den til Dol adressen din jeg. Jeg har mottatt den ;o) 0 Siter
siddisen Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 jeg gidder. :-) Herregud!!! Men takk for at du gadd 0 Siter
Gjest R Rudberg Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Skal jeg sende noen av de andre bildene mine? 0 Siter
mchuldra Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Nå var jeg så godt igang, så jeg kan bare sende videre jeg. Gutta spiller x-box så jeg kan like gjerne fortsette å sende bilder. ,-p Sukk... kryper til korset. Jeg er nysgjerrig. Har du mulighet å sende til meg og? [email protected] :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Sukk... kryper til korset. Jeg er nysgjerrig. Har du mulighet å sende til meg og? [email protected] :-) Det var rudberg du ville ha, ikke sant? Har sendt nå. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Ganske snasent, det der ;p Når skal du legge ut noen bilder av deg selv? Mailadressen min ligger i tråden her! *vente spent* Jeg lover å sette opp et skjult webkamera neste gang jeg feier over en doler, og snutten legges naturligvis ut her. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Det var rudberg du ville ha, ikke sant? Har sendt nå. Hehe begynner du ikke bli en smule lei av å sende mail nå 0 Siter
Gjest fleskeræva Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Må se litt på stuten! Kan noen sende til meg? [email protected] Kan noen sende til meg også? [email protected] 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg lover å sette opp et skjult webkamera neste gang jeg feier over en doler, og snutten legges naturligvis ut her. *LOL* 0 Siter
mchuldra Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Det var rudberg du ville ha, ikke sant? Har sendt nå. Ikke kommet enda.. Kanskje bruke den andre adressen. [email protected] Og jeg må innrømme at jeg gjerne vil se Kjetil også. Tror jeg har Conradi, om du ville ha tilbake. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hehe begynner du ikke bli en smule lei av å sende mail nå Jo...jeg tenkte akkurat å si at nå tar jeg kvelden. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Ikke kommet enda.. Kanskje bruke den andre adressen. [email protected] Og jeg må innrømme at jeg gjerne vil se Kjetil også. Tror jeg har Conradi, om du ville ha tilbake. :-) Sender nå. Vil gjerne ha C tilbake ja. :-) 0 Siter
fresja Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har fått inntrykk av at de fleste her ikke har så mye til overs for Rune Rudberg. Hva i all verden skal dere da med bilder av ham? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har fått inntrykk av at de fleste her ikke har så mye til overs for Rune Rudberg. Hva i all verden skal dere da med bilder av ham? Vi har bare høye forventninger til kjendiser som driter seg ut med mobilbilder etter å ha sett svømmebrillefetishen til Conradi og fruen. Rune skuffer ikke. Dildo i ræva er utvilsomt en original vri. 0 Siter
April Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Jeg lover å sette opp et skjult webkamera neste gang jeg feier over en doler, og snutten legges naturligvis ut her. Du som i dag har blitt kurset i Power Point, legger vel ut et skikkelig slide-show med alle dine DOL-kupp...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.