Gå til innhold

mer mas om deffing

Gjest guggen

Anbefalte innlegg

Gjest guggen

det enkleste hadde kanskje vært en gainer rett etter treninga da ja

er bare så redd for å øke kcal inntaket, men det man spiser etter trening går vel rett til musklene ja

jammen så bra da , da kan jeg begynne å spise helt annerledes etter treninga , kanskje jeg får sinnsyk framgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha ja takk for all hjelpa

da er det bare en liten ting til. Er du sikker på at det ikke holder med det ene måltidet med høy GI for å beholde musklene.

Og det er nok hvis man er ute etter en "fitness" look.? Så mye mat du anbefaler er ikke en bulkediett man bruker offseason hvis man vil bli sinnsykt svær (monster som doraian yates?)

Ikke et vondt ord om bodybuilding men trenger jeg såpass med mat asså?

det andre måltidet da? 80-90 g trege karb og 30 g prot eller?

hehe nei faen nå skar det seg helt igjen!

På'n igjen......

For det første: du vil aldri i verden noen gang se ut som dorian yates(vil jeg nå tru).

For det andre: Du har et visst antall måltider hver dag. Og da kommer det litt ann på tid på døgnet du trener, men hvis det passer så legger du 2 av måltidene(eller 3-4-5 av måltidene) etter treninga. Trener du ved 17-18 tiden kan det være greit å ha 2 måltider

etter treninga før du legger deg. Altså, 1 måltid som består av 80-90gram RASKE karbohydrater og en proteinshake rett etter treninga, og et måltid til 1 time senere som består av alle næringstoffene og som sagt treige karbohydrater.

Jeg har ikke sagt noe om at du skal spise så mye mer. Bare hvordan du skal endre litt på de måltidene du allerede spiser!

get it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På'n igjen......

For det første: du vil aldri i verden noen gang se ut som dorian yates(vil jeg nå tru).

For det andre: Du har et visst antall måltider hver dag. Og da kommer det litt ann på tid på døgnet du trener, men hvis det passer så legger du 2 av måltidene(eller 3-4-5 av måltidene) etter treninga. Trener du ved 17-18 tiden kan det være greit å ha 2 måltider

etter treninga før du legger deg. Altså, 1 måltid som består av 80-90gram RASKE karbohydrater og en proteinshake rett etter treninga, og et måltid til 1 time senere som består av alle næringstoffene og som sagt treige karbohydrater.

Jeg har ikke sagt noe om at du skal spise så mye mer. Bare hvordan du skal endre litt på de måltidene du allerede spiser!

get it?

30 gram proteiner høres greit ut. Trenger ikke spise så veldig mye karbohydrater rett før du legger deg. Men det du i såfall spiser skal være treige(spørs litt hvor seint du spiser det andre måltidet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guggen

På'n igjen......

get it?

hehe altså det jeg lurte på

hva skal jeg spise til måltid nummer 2 etter trening

hvor mye mat ? jeg foreslo 80-90g trege karb + 30 g prot

høres dette greit ut?

det var det siste spørsmålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe altså det jeg lurte på

hva skal jeg spise til måltid nummer 2 etter trening

hvor mye mat ? jeg foreslo 80-90g trege karb + 30 g prot

høres dette greit ut?

det var det siste spørsmålet

Vil tro det andre måltidet ikke er så lenge før du skal legge deg, så prøv 30gram proteiner og tjah 20-40gram treige karbohydrater..kanskje mindre.

Akkurat hva du skal spise får du finne ut selv... Jeg har en proteinshake med halv liter skummet melk før jeg legger meg.

MEN, ikke bli FOR nøyaktig. Denne tråden har sklidd ut litt nå. Du trenger å vite noen basic regler, men ikke la det gå til hodet på deg.

Er du litt rundt i kantene vil du klare holde ut også...

Noen gram fra eller til vil ikke gjøre stort, husk det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...