Lillemus Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jada, jeg vet hun ikke staver etternavnet sitt sånn, men det er så vanskelig at jeg slett ikke klarer å lære det. ) I alle fall - hun har kommet med en bok som heter "10 minutter til en sterkere rygg og litt flatere mage" og den er kjempefin synes jeg! Passer i alle fall ypperlig til meg som fort faller av lasset om jeg har for store ambisjoner. Den har nemlig helt vanlige øvelser som ikke krever at du er supersprek før du begynner. Den er inndelt i 5 10-minutters programmer, basic, vekter, ball og strikk, yoga, core og pilates og så strech og vedlikehold. Tok første og siste i går etter en mil på trimsykkelen og herremingud så stiv jeg er! Men godt var det! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Høres ut som en mosjonsnerdegreie? Kari er dattera til Ben Josef, en kjent og litt fargerik figur fra 1970-åra. Jeg tror ikke Kari vil snakke om opphavet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Høres ut som en mosjonsnerdegreie? Kari er dattera til Ben Josef, en kjent og litt fargerik figur fra 1970-åra. Jeg tror ikke Kari vil snakke om opphavet. Hvorfor tror du det? Jeg har hørt Kari snakke om sine foreldre, familien drev en restaurant hvis jeg husker rett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja det høres lurt ut. Jeg har en av Vitamin kassetene hennes men de står i bokhylla istedenfor. Men jeg har et annet trimprogram som tar over en time som jeg liker godt men aldri gjør...men nå har jeg funnet ut at jeg kan ta en styrkeøvelse hver dag, og eventuelt flere i helga når man har litt bedre tid. Det blir vel 10 minutters program det og på en måte... Hovedsaken er vel at man kommer igang og gjør noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvorfor tror du det? Jeg har hørt Kari snakke om sine foreldre, familien drev en restaurant hvis jeg husker rett. Jepp. Ben Josef med sine "Brasserier", han fikk visst ikke kalle dem restauranter forsi han ikke var utdannet i hotell og restaurant. Norske likte ikke denne fremmede maten og konkurransen. Framfor alt ikke pizzaen. Det var ikke mat. En kokk jeg kjente på Dampkjøkkenet fnyste av denne utenlandske maten, og mente den kunne hold eseg der den hørte hjemme. Ingen latinerkvartermat i Oslo takk. AP fryktet for arbeidsplasser og Ben Josef fikk gjennomgå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jepp. Ben Josef med sine "Brasserier", han fikk visst ikke kalle dem restauranter forsi han ikke var utdannet i hotell og restaurant. Norske likte ikke denne fremmede maten og konkurransen. Framfor alt ikke pizzaen. Det var ikke mat. En kokk jeg kjente på Dampkjøkkenet fnyste av denne utenlandske maten, og mente den kunne hold eseg der den hørte hjemme. Ingen latinerkvartermat i Oslo takk. AP fryktet for arbeidsplasser og Ben Josef fikk gjennomgå. Jo, men dette er da ikke noe Kari Jaqueson trenger å skamme seg over. Du antyder jo at hun er flau over sin egen familie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Ja det høres lurt ut. Jeg har en av Vitamin kassetene hennes men de står i bokhylla istedenfor. Men jeg har et annet trimprogram som tar over en time som jeg liker godt men aldri gjør...men nå har jeg funnet ut at jeg kan ta en styrkeøvelse hver dag, og eventuelt flere i helga når man har litt bedre tid. Det blir vel 10 minutters program det og på en måte... Hovedsaken er vel at man kommer igang og gjør noe Nemlig! Jeg vet at sånne times-opplegg gjør jeg en eller to ganger og så gidder jeg ikke. Men når det er 10 minuttersopplegg så kan jeg alltids slenge på ett eller to etter en økt på sykkelen. Det hjelper selvfølgelig ikke like mye som et lengre program, men det er adskillig bedre enn ingenting og så er det jo bedre om jeg orker gjøre det over tid også da. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jo, men dette er da ikke noe Kari Jaqueson trenger å skamme seg over. Du antyder jo at hun er flau over sin egen familie. Jeg vet ikke hva hun er, bare at hun ikke vil snakke om faren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.