Deanna Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ved å bare trene mye og å spise sunt. Altså ikke noe cambridgedritt.eller sultekur 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Dersom man har en del for mange kg og er i starten av en vektreduksjonsprosess, er det vanlig å miste et par kg i løpet av den første uken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Neppe. Ei heller særlig sunt. Rundt 1 kg i måneden er passe vekttap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deanna Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Neppe. Ei heller særlig sunt. Rundt 1 kg i måneden er passe vekttap. det tar jo evigheter. Nei gud bare meg vel. Så tålmodig er jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Neppe. Ei heller særlig sunt. Rundt 1 kg i måneden er passe vekttap. 1 kg i mnd?????????? Tror vi sier 1 kg i uka...med 1 kg i mnd, så vil jeg jo sitte på gamlehjemmet før jeg kan sjekke opp mannfolk ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 1 kg i mnd?????????? Tror vi sier 1 kg i uka...med 1 kg i mnd, så vil jeg jo sitte på gamlehjemmet før jeg kan sjekke opp mannfolk ;-) Jeg er ikke noe proff på slanking men kan en del fysiologi. 1 kg per uke er voldsomt - og antar at det da forsvinner en del muskler og ikke nødvendigvis fettlagre. Et langsomt vekttap over lang tid gir mer varig resultat. Jeg veide rundt 20 kg for mye etter svangerskap - brukte rundt 2 år på å nå matchvekta og få tilbake min slanke skrott. Den har jeg holdt på i ettertid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 det tar jo evigheter. Nei gud bare meg vel. Så tålmodig er jeg ikke. Da tror jeg du må ty til kniven:-) Hvis man legger om livsstilen permanent og gjør vektreduksjonen over lang tid, vil du få et mer varig resultat. Ekstrem slanking fører bare med seg økt vekt etter kuren fordi fettcellene skriker etter påfyll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bik bok Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg er ikke noe proff på slanking men kan en del fysiologi. 1 kg per uke er voldsomt - og antar at det da forsvinner en del muskler og ikke nødvendigvis fettlagre. Et langsomt vekttap over lang tid gir mer varig resultat. Jeg veide rundt 20 kg for mye etter svangerskap - brukte rundt 2 år på å nå matchvekta og få tilbake min slanke skrott. Den har jeg holdt på i ettertid. Jeg gikk op 12 kilo under begge mine svangerskap, og ned 12 kilo med engang jeg hadde født. jeg måtte ikke under noen kniv. jeg er helt normal slank. 178 cm og 64 kilo. Det tok noen månder før kroppen hadde samme form som før, men kiloene var de samme. Det eneste jeg gjorde var å gå mye på tur, og spise som vanlig. Ikke noe hokus pokus med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Neppe. Ei heller særlig sunt. Rundt 1 kg i måneden er passe vekttap. Nå anbefales vel et vekttap på 0,5-1 kg pr. uke for å klare å holde en stabil vekt etterpå? 1 kg i mnd er 250 gram i uka, litt lite motiverende for de fleste. Om noen bruker lengre tid gjør jo ikke det noenting. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nå anbefales vel et vekttap på 0,5-1 kg pr. uke for å klare å holde en stabil vekt etterpå? 1 kg i mnd er 250 gram i uka, litt lite motiverende for de fleste. Om noen bruker lengre tid gjør jo ikke det noenting. ) Legen min sa at 0,5kg/uken, 2kg/mnd var en sund vektnedgang for å ha best mulig forutsetning for å holde vekta etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morinor Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 2 kg på en uke var kanskje i meste laget, men jeg har i hvert fall gått ned 2-3 på to uker når jeg har gått på South Beach med tilpasninger. Har vært streng på innhold (dvs. lite karbohydrater), men ikke på mengde og antall måltider. Har aldri vært sulten. Jeg er utålmodig av type og hadde nok gitt opp dersom vektnedgangen var for sakte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.