Gå til innhold

Ellipsemaskin

candyqueen_83

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Noen av dere som har et sånt apparat? Så de hadde satt ned et til 1299 på Smart Club og jeg har såå lyst på. Har ergometersykkel men det er så kjedelig. Ellipsemaskinen ser mye mer morsomt ut å bruke.

Men kjæresten min nekter. Han vil ikke ha det inn i stua. Noen gode argumenter? Han sier det ikke blir brukt og at vi uansett skal melde oss inn på treningssenteret. Men det er jo greit å ha et apparat hjemme også da? Ikke alltid man får reist på studio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare si at jeg liker ellipsemaskinen veldig godt, og de er veldig populære på det treningssenteret jeg bruker.

Kan jo være enig at ikke den er noe pen i stuen, men det er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Må bare si at jeg liker ellipsemaskinen veldig godt, og de er veldig populære på det treningssenteret jeg bruker.

Kan jo være enig at ikke den er noe pen i stuen, men det er jo en annen sak.

Jeg får kanskje prøve den på treningssenteret først da, og vise at jeg bruker den ;O)

Den er kanskje ikke pen å ha i stua, men går jo an å rydde den bort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kanskje prøve den på treningssenteret først da, og vise at jeg bruker den ;O)

Den er kanskje ikke pen å ha i stua, men går jo an å rydde den bort da.

Jeg har selv hatt treningsapparat hjemme og var faktisk veldig flink til å bruke det. Jeg dro det fra soverommet og foran TV'en hver gang jeg skulle bruke det.

Nå har vi en spinningsykkel og jeg hater den. Forferdelig å sitte på, blir lam fra livet og ned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg har selv hatt treningsapparat hjemme og var faktisk veldig flink til å bruke det. Jeg dro det fra soverommet og foran TV'en hver gang jeg skulle bruke det.

Nå har vi en spinningsykkel og jeg hater den. Forferdelig å sitte på, blir lam fra livet og ned :-)

Sånn er det med trimsykkelen vi har. Får kjempevondt i baken og det blir bare kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eklipsemaskin, hjemmetreningsmodellene er ikke samme superkvalitet som de på treningsstudio, men de funker helt fint. Fordelen med eklipse i forhold til f.eks ergometersykkel er at du bruker hele kroppen, bra trening! Du kan bedrive langkjøring, intervall etc. Pass på å sett på bra musikk og pedaljer avgårde. Syns absolutt du burde anskaffe deg en, men et godt tips: prøv den før du kjøper, så merker du fort kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...