Gå til innhold

Hjelp!

Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Noe veldig merkelig har skjedd med foten min.

I går ettermiddag var jeg ute i hagen og sparka litt fotball, skjøt, sparka litt i en vegg, og løp litt rundt og "lekte" med ballen. Jeg kan så vidt huske at jeg traff ballen litt "skjevt" en eller annen gang, og at jeg fikk litt vondt i foten, men det gikk over. Litt utover kvelden var jeg kanskje litt stiv og rar i foten, men det var ikke vondt i det hele tatt.

Da jeg våkna i dag, hadde jeg litt vondt i foten, men ikke slik at det var noe stort problem, ikke noe problem å gå eller no sånt. Men i løpet av dagen har jeg gradvis bare fått mer og mer vondt i foten, og nå er det sånn at jeg virkelig har problemer med å gå!! (Om jeg ikke går på hælen..) Det gjør vondt i området rundt vrista og fram mot tærne, tvers gjennom foten på en måte, slik at det er fryktelig vondt å tråkke ned på/løfte opp framre del av foten.

Hva kan dette være? Det må jo være fryktelig merkelig å ikke kjenne en skade før et døgn etterpå? Og det er ikke hovent heller, bare FRYKTELIG vondt å gå på.

Noen som vet hva som kan ha skjedd? KAN jeg ha fått en brist? Bør jeg dra til lege? Er det lurt å skaffe seg krykker når det er så vondt å gå?

Hvis noen har vært borti noe liknende, så VÆR SÅ SNILL og fortell meg hva det var!! Er så lei av å være skadet/sjuk nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Sverre Mæhlum, Lege

Hei. Du kan ha fått en liten blødning i foten et sted. En blødning som etterhvert gir årsak til en betennelse og smerter. Det kan også være et urinsyregikt anfall og som sådant ikke ha noe med fotballen å gjøre. Du må oppsøke lege, så finner du ut hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...