Gjest (Anonymous) Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Noe veldig merkelig har skjedd med foten min. I går ettermiddag var jeg ute i hagen og sparka litt fotball, skjøt, sparka litt i en vegg, og løp litt rundt og "lekte" med ballen. Jeg kan så vidt huske at jeg traff ballen litt "skjevt" en eller annen gang, og at jeg fikk litt vondt i foten, men det gikk over. Litt utover kvelden var jeg kanskje litt stiv og rar i foten, men det var ikke vondt i det hele tatt. Da jeg våkna i dag, hadde jeg litt vondt i foten, men ikke slik at det var noe stort problem, ikke noe problem å gå eller no sånt. Men i løpet av dagen har jeg gradvis bare fått mer og mer vondt i foten, og nå er det sånn at jeg virkelig har problemer med å gå!! (Om jeg ikke går på hælen..) Det gjør vondt i området rundt vrista og fram mot tærne, tvers gjennom foten på en måte, slik at det er fryktelig vondt å tråkke ned på/løfte opp framre del av foten. Hva kan dette være? Det må jo være fryktelig merkelig å ikke kjenne en skade før et døgn etterpå? Og det er ikke hovent heller, bare FRYKTELIG vondt å gå på. Noen som vet hva som kan ha skjedd? KAN jeg ha fått en brist? Bør jeg dra til lege? Er det lurt å skaffe seg krykker når det er så vondt å gå? Hvis noen har vært borti noe liknende, så VÆR SÅ SNILL og fortell meg hva det var!! Er så lei av å være skadet/sjuk nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Hei. Du kan ha fått en liten blødning i foten et sted. En blødning som etterhvert gir årsak til en betennelse og smerter. Det kan også være et urinsyregikt anfall og som sådant ikke ha noe med fotballen å gjøre. Du må oppsøke lege, så finner du ut hva det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.