Gjest Koppi Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-9821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koppi Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-10925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koppi Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-12029 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koppi Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-13133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koppi Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-14237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koppi Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-15341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koppi Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-16445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koppi Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-17549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koppi Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-18653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koppi Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-19757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 22. august 2000 Forfatter Del Skrevet 22. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra Takk for positiv respons:) Jeg lover å skrive hvordan det går videre.... Lykke til videre, til deg også Koppi! =)Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-10000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 22. august 2000 Forfatter Del Skrevet 22. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra Takk for positiv respons:) Jeg lover å skrive hvordan det går videre.... Lykke til videre, til deg også Koppi! =)Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-11104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 22. august 2000 Forfatter Del Skrevet 22. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra Takk for positiv respons:) Jeg lover å skrive hvordan det går videre.... Lykke til videre, til deg også Koppi! =)Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-12208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 22. august 2000 Forfatter Del Skrevet 22. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra Takk for positiv respons:) Jeg lover å skrive hvordan det går videre.... Lykke til videre, til deg også Koppi! =)Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-13312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 22. august 2000 Forfatter Del Skrevet 22. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra Takk for positiv respons:) Jeg lover å skrive hvordan det går videre.... Lykke til videre, til deg også Koppi! =)Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-14416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 22. august 2000 Forfatter Del Skrevet 22. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra Takk for positiv respons:) Jeg lover å skrive hvordan det går videre.... Lykke til videre, til deg også Koppi! =)Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-15520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 22. august 2000 Forfatter Del Skrevet 22. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra Takk for positiv respons:) Jeg lover å skrive hvordan det går videre.... Lykke til videre, til deg også Koppi! =)Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-16624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 22. august 2000 Forfatter Del Skrevet 22. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra Takk for positiv respons:) Jeg lover å skrive hvordan det går videre.... Lykke til videre, til deg også Koppi! =)Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-17728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 22. august 2000 Forfatter Del Skrevet 22. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra Takk for positiv respons:) Jeg lover å skrive hvordan det går videre.... Lykke til videre, til deg også Koppi! =)Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-18832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 22. august 2000 Forfatter Del Skrevet 22. august 2000 Hei Emiliy! Det gjorde meg veldig glad å lese ditt innlegg, at du selv har innsett at du trenger hjelp like mye som oss andre her inne ) Slike innlegg viser at det fins håp!!! Og at det gjør det lettere for andre også å våge å ta det 1.steget selv! For den eneste som kan hjelpe oss er først og fremst oss selv ) Forstår at du ble litt skuffet over legens uttalelser, for det er ikke alltid så lett å skjønne seg på kaoset inni oss. Men jeg selv har tenkt tilbake på ulike stressituasjoner, og andre følelsesmessige situasjoner, og tenkt på hvordan jeg egentlig taklet det da, og kom frem til at jeg ikke bearbeidet det helt som jeg burde. Når det skjer, så er vi blitt så vant med å straffe oss selv med enten å slutte å spise, eller overspise. (Vår måte å takle det på..) Ta tiden til hjelp og ta imot hjelpen legen din skaffer deg ved å kontakte en psykolog som du kan snakke med, det er et h***** i begynnelsen, men du vil oppdage fort at ting faller fortere på plass og alt virker lettere når man har fått snakket ut. Leger har oversikt over psykologer som er underlagt/samarbeider med kommunen, og disse har som regel ikke så lang ventetid, og er billigere pga frikort man får fra legen. I tillegg er det en påvirkning om legen også anbefaler at du bør få time fortest mulig. Du har tatt det første steget så stå på!! Ønsker deg lykke til!!!!! Håper du forteller hur det går ) *smilefjes* fra Takk for positiv respons:) Jeg lover å skrive hvordan det går videre.... Lykke til videre, til deg også Koppi! =)Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2678-trodde-aldri-jeg-skulle-t%C3%B8rre/page/2/#findComment-19936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.