Gå til innhold

Urytme i hjertet ved løping

sanoj

Anbefalte innlegg

Hei.Har et problem ved løping (og svømming, sykkling osv.). Når jeg har løpt cirka 20-40 min. Så hender det seg at jeg får et slags trykk i brystet, så plutselig stiger pulsen veldig mye. Kjenner at det dunker skikkelig.Dette medfører at jeg må stoppe opp treningen enten hele økten eller ta en 5 min pause før jeg fortsetter.Og da er det ok igjen og jeg kan gi 100 prosent videre uten å få det igjen. Trener cirka 5-8 økter i uka. Og dette inntreffer i snitt en gang i uka.

Er utrolig plagsomt og begrensende for treningen. Lurer på hva årsaken kan være?

Er det aldersbetinget eller noe sånt. Min alder er 21.

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

jeg drar ikke kjensel på din opplevelse og dine symptomer. Og med hjertet bør en ikke ta noen unødige sjanser. Vedvarer problemet, og du føler det er ubehagelig, bør du oppsøke lege og få dette utredet.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katten

Hei!

Vet du, jeg opplever akkurat det samme som deg! D.v.s jeg hadde det oftere før (er 24 nå). Jeg har aldri tenkt på å gå til lege, selv om det har vært veldig ubehagelig. I tillegg til de voldsomme hjerteslagene, så dunker det i hodet, og gir meg svimmelhet.

Bra vi er to. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...