Gå til innhold

Helt sykt...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Myndighetene sier at hullet er ekstremt ustabilt ...".

Trenger ikke være fra myndighetene for å forstå at stabile hull ikke oppfører seg på denne måten.

Skrevet

"Myndighetene sier at hullet er ekstremt ustabilt ...".

Trenger ikke være fra myndighetene for å forstå at stabile hull ikke oppfører seg på denne måten.

hehe,sant

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe,sant

"... og bakken åpnet seg under henne ..." får en helt ny mening etter dette.

Men det må være en litt artig måte å stryke med på hvis man først skal stryke med.

Skrevet

Men det må være en litt artig måte å stryke med på hvis man først skal stryke med.

Ja fy søren=)At bakken bare åpner seg.*lol* Men uff.. stakkars. Skremmende og.

Meg1365380063
Skrevet

Jeg ser for meg den skrekken når man faller - er det virkelig helvete som åpner seg? Faller man lukt dit ned?

Skrevet

Hjelp!

Ønsker meg ofte et hull i bakken jeg kan krype ned i av og til, men det får nå være grenser...;)

Gjest danseløve
Skrevet

Ja, dette var en måte jeg gjerne skulle dødd på! Herlig død! Bedre enn kreft, liksom.

Skrevet

Det som gjør det så usansynlig morsomt, er jo at hun IKKE spiller....:-)

Skrevet

Ja dette var skummelt! Nesten skremmende for det kan jo sikkert skje andre steder også. Men det orker jeg ikke fundere mere på.

Skrevet

Det som gjør det så usansynlig morsomt, er jo at hun IKKE spiller....:-)

hæææ...? Det var IKKE dette innlegget jeg svarte på....

Skrevet

Hjelp!

Ønsker meg ofte et hull i bakken jeg kan krype ned i av og til, men det får nå være grenser...;)

Ja, kan ikke alle slutte å ønske seg det? Det ser jo nå ut for at vi får ønsket vårt oppfyllt, til gangs.

Skrevet

Ja dette var skummelt! Nesten skremmende for det kan jo sikkert skje andre steder også. Men det orker jeg ikke fundere mere på.

Ja jeg orker ikke tenke på det. Begynner å tenke og få angst over at det skjer her..:P grøss og gru..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...