Deanna Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 som en ekte hypokonder sitter jeg her nå og lurer på om jeg kanskje har pådratt meg ryggproblemer. Egentlig er jeg støl i magen også etter dette lille prosjektet. Og ryggen kjennes veldig sliten og kanskje litt øm. Der jeg er mest sliten er korsryggen så jeg har kanskje gått litt "feil". hva tror dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 At det er helt ufarlig og at du er blitt lemster. Ganske vondt det også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Du har helt sikkert fått sårt tiltrengt trening og trent muskler som har "sovet" for lenge. Hærlig, men småvond, følelse ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hva jeg tror? Jeg tror det er alt for lenge siden du har rørt noe særlig på deg og at du rett og slett har en god porsjon god gammeldags og helt ufarlig stølhet! ) Hadde det vært farlig for ryggen å gå i motbakke så hadde ingen nordmenn vært i live. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.