vilde Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hvor lang holdbarhet er det på åpnet boks med leverpostei og makrell i tomat? Noen som vet? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Lenger på leverposteien enn makrell i tomat. Har du først åpnet makrell i tomat, så bør den legges i annen beholder. Leverpostei kan med fordel også legges i annen beholder. Hvis ikke, to dager på makrellen og fire på leverposteien. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Lenger på leverposteien enn makrell i tomat. Har du først åpnet makrell i tomat, så bør den legges i annen beholder. Leverpostei kan med fordel også legges i annen beholder. Hvis ikke, to dager på makrellen og fire på leverposteien. Jøss hva er det ikke du vet 0 Siter
vilde Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Lenger på leverposteien enn makrell i tomat. Har du først åpnet makrell i tomat, så bør den legges i annen beholder. Leverpostei kan med fordel også legges i annen beholder. Hvis ikke, to dager på makrellen og fire på leverposteien. Ojsann, mente å si takk til deg da, ikke meg selv 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Holdbarheten vet jeg ikke. Jeg kaster dem etter 1 dag uansett, for etter det smaker de pyton syns jeg. Jeg har gått over til makrell på tube, den holder seg mye lengre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.