Gjest Cindyrella Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hei. Har bestilt varer fra hm.com og er der inne en god del:) Men i dag så kommer jeg ikke inn på siden deres. Er det noen andre som har samme problem,eller er det kanskje mann min som har utestengt hm fra dataen vår .... For mye shopping he he 0 Siter
bb71 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Det er nok mannen din som har stengt deg ute, og det har nok min mann også gjort. Vi er altså i samme båt! 0 Siter
nick Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Det er nok mannen din som har stengt deg ute, og det har nok min mann også gjort. Vi er altså i samme båt! Den funker ikke herfra heller, og jeg har aldri vært der før. De tok nok pengene og stakk. 0 Siter
Gjest Cindyrella Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Takk for svar Konkurs ja Hørtes topp ut. Har nemlig konto der,så da kan de jo slette den...He He Ønskedrøm:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.