Gjest slankesprekk ja Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Ja, jeg er uggen.Spiste to stykker hjemmelaga pizza med kebabkyllingkjøtt. salat attåt. 10-12 smågodtbiter, 4-5 biter mørk sjokoladebiter + en konefektbit. Og litervis med svart kaffe! 0 Siter
alwaysme Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 To skiver brød, et halvt glass brus. Sovnet og drømte at jeg spiste potetgull og m!!! 0 Siter
Gjest slankesprekk ja Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 To skiver brød, et halvt glass brus. Sovnet og drømte at jeg spiste potetgull og m!!! Hehe. Heldig du da. Kunne ønske jeg også sovna før jeg heiv meg over godteskåla! 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Pastamiddag sammen med datra. Så en halv pakke kjeks (sjokoringer), en halv pose potetgull, og et par glass vann. Da mannen kom hjem fra jobb spiste jeg en halv statoil-hamburger, helte i meg en halv liter cola, og spiste et par biter sjokolade. Hittil i dag har jeg spist 2 kjeks (safari), drukket et halvt glass appelsinjuice, og tatt en smakebit på potetgullet som lå igjen i posen fra i går. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Til lørdagskosmat så hadde vi tacco og jeg fikk i meg tre stk. Drakk to middels glass med cola til og tok to glass hvitvin foran tv etterpå 0 Siter
Gjest slankesprekk ja Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Pastamiddag sammen med datra. Så en halv pakke kjeks (sjokoringer), en halv pose potetgull, og et par glass vann. Da mannen kom hjem fra jobb spiste jeg en halv statoil-hamburger, helte i meg en halv liter cola, og spiste et par biter sjokolade. Hittil i dag har jeg spist 2 kjeks (safari), drukket et halvt glass appelsinjuice, og tatt en smakebit på potetgullet som lå igjen i posen fra i går. Men du er gravid er du ikke? "sånne" som deg er freda fra slanking vettu! 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Men du er gravid er du ikke? "sånne" som deg er freda fra slanking vettu! Gravid ja, dobbel grunn til å spise sunt og ordentlig. 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 En Taco-burger fra McDonalds uten chips., Smågodt, potetgull og Pepsi MAX... grynt 0 Siter
Gjest slankesprekk ja Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 En Taco-burger fra McDonalds uten chips., Smågodt, potetgull og Pepsi MAX... grynt Hehe, det ligner på no ja! Har skjerpa meg litt i dag, men pepsi maxen er jeg ram på i dag også! Snøft! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hehe. Heldig du da. Kunne ønske jeg også sovna før jeg heiv meg over godteskåla! En halv skive mørkt brød med roastbiff og hjemmelagd sånn kapersaus (står stille med hva den heter), en halv skive spansk, hvit geitost. Små tomater. En stor karaffel rødvin på deling med mannen. Jeg fatter ikke all den brusen og godteriet dere bøtter i dere, jeg blir kvalm bare ved tanken. Men så er jo jeg voksen dame og alt. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 En halv skive mørkt brød med roastbiff og hjemmelagd sånn kapersaus (står stille med hva den heter), en halv skive spansk, hvit geitost. Små tomater. En stor karaffel rødvin på deling med mannen. Jeg fatter ikke all den brusen og godteriet dere bøtter i dere, jeg blir kvalm bare ved tanken. Men så er jo jeg voksen dame og alt. Remulade, var det. Herregud. 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Remulade, var det. Herregud. Hehe .Remulade . O store Gud! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Vi hadde taco med maislomper. Jeg spiste to sånne, og etterpå spiste vi fruktsalat med yoghurt. (er ikke alltid så sunn snacks på lørdager, men vi har knasket smågodt fra sverige hele uka, så det er på tide å hente seg inn) :-/ 0 Siter
Gjest på vippen på vekten Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Etter å ha vært i bursdag om ettermiddagen og spist middag, kake og boller, spiste jeg følgende til kvelds: 1 posjon salat m/lettdressing. Yougurt-is med sjokoladesaus, 1 banan, 1 mandarin. Totalt sett med bursdagsfeiringen ble det mange kalorier ja 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hadde bursdag så det ble bløtkake,lapper,sjokoladekake, brus,potetskruer og så tok vi en biffsnadder med tilbehør på gatekjøkkenet 0 Siter
tonie Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Synes ikke det der var mye å bli uggen av. Jeg spiser mer enn det selv når jeg er syk! :-) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hehe .Remulade . O store Gud! Ja? Er det slik at du aldri glemmer ord, eller? Eller spiser du ikke remulade til råsjbiff? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Skiver på formiddagen. Snop + cola + chips til kino på kvelden. Og en Big Mac meny på kveldstid. Ikke den sunneste dagen i mitt liv, nei. 0 Siter
birdie Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Synes ikke det der var mye å bli uggen av. Jeg spiser mer enn det selv når jeg er syk! :-) Hehe, to pizzabiter er'ke mye å kjempe med, nei. 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Heiv i meg en frossenpizza i all hast før jeg skulle ut på revy, og da jeg kom hjem varmet jeg en frossen-lasagne i mikroen. Så ikke noe spesiell lørdagskos, hadde ikke tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.