Gå til innhold

FU: Hva og hvor mye spiste du i går kveld? (lørdagskostråd)

Anbefalte innlegg

Gjest slankesprekk ja
Skrevet

Ja, jeg er uggen.Spiste to stykker hjemmelaga pizza med kebabkyllingkjøtt. salat attåt.

10-12 smågodtbiter, 4-5 biter mørk sjokoladebiter + en konefektbit.

Og litervis med svart kaffe!

Skrevet

To skiver brød, et halvt glass brus. Sovnet og drømte at jeg spiste potetgull og m!!!

Gjest slankesprekk ja
Skrevet

To skiver brød, et halvt glass brus. Sovnet og drømte at jeg spiste potetgull og m!!!

Hehe. Heldig du da. Kunne ønske jeg også sovna før jeg heiv meg over godteskåla!

Skrevet

Pastamiddag sammen med datra. Så en halv pakke kjeks (sjokoringer), en halv pose potetgull, og et par glass vann.

Da mannen kom hjem fra jobb spiste jeg en halv statoil-hamburger, helte i meg en halv liter cola, og spiste et par biter sjokolade.

Hittil i dag har jeg spist 2 kjeks (safari), drukket et halvt glass appelsinjuice, og tatt en smakebit på potetgullet som lå igjen i posen fra i går.

Gjest Pontiac
Skrevet

Til lørdagskosmat så hadde vi tacco og jeg fikk i meg tre stk. Drakk to middels glass med cola til og tok to glass hvitvin foran tv etterpå :)

Gjest slankesprekk ja
Skrevet

Pastamiddag sammen med datra. Så en halv pakke kjeks (sjokoringer), en halv pose potetgull, og et par glass vann.

Da mannen kom hjem fra jobb spiste jeg en halv statoil-hamburger, helte i meg en halv liter cola, og spiste et par biter sjokolade.

Hittil i dag har jeg spist 2 kjeks (safari), drukket et halvt glass appelsinjuice, og tatt en smakebit på potetgullet som lå igjen i posen fra i går.

Men du er gravid er du ikke?

"sånne" som deg er freda fra slanking vettu!

:)

Skrevet

Men du er gravid er du ikke?

"sånne" som deg er freda fra slanking vettu!

:)

Gravid ja, dobbel grunn til å spise sunt og ordentlig.

Skrevet

En Taco-burger fra McDonalds uten chips.,

Smågodt, potetgull og Pepsi MAX...

grynt

Gjest slankesprekk ja
Skrevet

En Taco-burger fra McDonalds uten chips.,

Smågodt, potetgull og Pepsi MAX...

grynt

Hehe, det ligner på no ja!

Har skjerpa meg litt i dag, men pepsi maxen er jeg ram på i dag også!

Snøft!

Skrevet

Hehe. Heldig du da. Kunne ønske jeg også sovna før jeg heiv meg over godteskåla!

En halv skive mørkt brød med roastbiff og hjemmelagd sånn kapersaus (står stille med hva den heter), en halv skive spansk, hvit geitost. Små tomater. En stor karaffel rødvin på deling med mannen.

Jeg fatter ikke all den brusen og godteriet dere bøtter i dere, jeg blir kvalm bare ved tanken. Men så er jo jeg voksen dame og alt.

;)

Skrevet

En halv skive mørkt brød med roastbiff og hjemmelagd sånn kapersaus (står stille med hva den heter), en halv skive spansk, hvit geitost. Små tomater. En stor karaffel rødvin på deling med mannen.

Jeg fatter ikke all den brusen og godteriet dere bøtter i dere, jeg blir kvalm bare ved tanken. Men så er jo jeg voksen dame og alt.

;)

Remulade, var det. Herregud.

Skrevet

Remulade, var det. Herregud.

Hehe .Remulade . O store Gud!

Gjest Aimabel
Skrevet

Vi hadde taco med maislomper. Jeg spiste to sånne, og etterpå spiste vi fruktsalat med yoghurt. (er ikke alltid så sunn snacks på lørdager, men vi har knasket smågodt fra sverige hele uka, så det er på tide å hente seg inn) :-/

Gjest på vippen på vekten
Skrevet

Etter å ha vært i bursdag om ettermiddagen og spist middag, kake og boller, spiste jeg følgende til kvelds:

1 posjon salat m/lettdressing.

Yougurt-is med sjokoladesaus, 1 banan, 1 mandarin.

Totalt sett med bursdagsfeiringen ble det mange kalorier ja

Skrevet

Hadde bursdag så det ble bløtkake,lapper,sjokoladekake, brus,potetskruer og så tok vi en biffsnadder med tilbehør på gatekjøkkenet :)

Skrevet

Synes ikke det der var mye å bli uggen av. Jeg spiser mer enn det selv når jeg er syk! :-)

Skrevet

Hehe .Remulade . O store Gud!

Ja? Er det slik at du aldri glemmer ord, eller? Eller spiser du ikke remulade til råsjbiff?

Skrevet

Skiver på formiddagen.

Snop + cola + chips til kino på kvelden.

Og en Big Mac meny på kveldstid.

Ikke den sunneste dagen i mitt liv, nei.

Skrevet

Synes ikke det der var mye å bli uggen av. Jeg spiser mer enn det selv når jeg er syk! :-)

Hehe, to pizzabiter er'ke mye å kjempe med, nei.

Skrevet

Heiv i meg en frossenpizza i all hast før jeg skulle ut på revy, og da jeg kom hjem varmet jeg en frossen-lasagne i mikroen.

Så ikke noe spesiell lørdagskos, hadde ikke tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...