Gå til innhold

FU: Hva og hvor mye spiste du i går kveld? (lørdagskostråd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske mye gitt. Stor burger med pommes frites og salat, flere sjokoladekakestykker, kjeks, 2 bounty, en bolle med fløteis. Dette var bare på kvelden altså. Var stappmett da jeg la meg.

Skrevet

Ganske mye gitt. Stor burger med pommes frites og salat, flere sjokoladekakestykker, kjeks, 2 bounty, en bolle med fløteis. Dette var bare på kvelden altså. Var stappmett da jeg la meg.

Hei, bare lurte på hva du spiser i dag etter å ha spist så mye på kvelden?

Jeg tenker da på at man blir jo ekstra sulten når man spiser mye før man legger seg?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg spiste et stykke laks og to poteter, med rømme og dill. Ellers spiste jeg en 4-5 aftereight og drakk en cola.

Jeg synes ikke det var den _helt_ store utskeielsen på noen måte det altså.

Ikke det du åt heller! :-)

Skrevet

Hei, bare lurte på hva du spiser i dag etter å ha spist så mye på kvelden?

Jeg tenker da på at man blir jo ekstra sulten når man spiser mye før man legger seg?

Hm. Spiste suppe til frokost med sjokoladekake,marsipan og kjeks til "dessert". Så enda mer suppe med baguetter til middag, masse is til dessert og nøtter til kveldskosen. Så har spist omtrent like mye idag som igår.

Skrevet

I går kveld spiste jeg fire stykker pizza og drakk et og et halvt glass vin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...