Gå til innhold

Menn, hvor erfarne er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke lov å kjøre Flash. Så verden går glipp av en bedømmelse av min innsikt. Ingen har klaget dah.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg får ikke lov å kjøre Flash. Så verden går glipp av en bedømmelse av min innsikt. Ingen har klaget dah.

Så synd. :)

Skrevet

Så synd. :)

At ingen har klaget?

De som kunne ha klaget, har jeg gravd ned i hagen.

Skrevet

Jeg fikk 52, men det var endel som jeg ikke forsto så jeg bare trykka på. Som regel ble det feil

Gjest Princess Peach
Skrevet

72 %. Slå den! ;-)

Oi, du er mandig du da! ;)

Fremdeles ingen mannfolk som har prøvd, tør de ikke eller? ;)

Skrevet

Hey! Det er jo the chin that could kill, himself! Bruce Campbell jo! Gode gamle Ash. Gøy.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hey! Det er jo the chin that could kill, himself! Bruce Campbell jo! Gode gamle Ash. Gøy.

Jepp, gode gamle. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Your score, Sir: 84 %*

Trenger vel ikke si mer...:-)

Et skikkelig mannfolk, altså. :)

Skrevet

Det var for mange spørsmål, så jeg gadd ikke svare på alle.

Får heller leve i uvitenhet. ;-P

Skrevet

88%

Var noen dustete spørsmål om baseball håndgrep og rugby lineups.

Jaja. Almost experienced.

Caloni Makaroni
Skrevet

Fikk 48 %, jeg. Pleier å klare meg bra i engelsk altså, men her ble det mye som ble vanskelig! Spesielt de verktøygreiene. Å finne navn på alle presidentene ble også litt vanskelig ;)

Skrevet

Fikk ikke prøvd, har ikke flash. Men trenger ikke å ta testen, det er jo 200 %...hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...