Gå til innhold

Menn, hvor erfarne er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forresten,....200 % var å ta i selv når det gjelder meg, hehe. Vi får dele det på 2.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Forresten,....200 % var å ta i selv når det gjelder meg, hehe. Vi får dele det på 2.

Nååå, ikke vær så beskjeden da. :P

Skrevet

Nååå, ikke vær så beskjeden da. :P

Jeg synes at 200 % hørtes litt mye ut, men jeg er enig med deg, 200 % er nok mer riktig:-)

Skrevet

En skikkelig sissy-man! ;-) 46%!!

Bommet på nesten alle kjøttdelene...;-) Pluss en del feil på slikt som bil og amerikansk fotball.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes at 200 % hørtes litt mye ut, men jeg er enig med deg, 200 % er nok mer riktig:-)

Men det er merkelig at det kun er én av mannfolka her inne som faktisk har tatt testen. Lurer på hvorfor? ;)

Skrevet

Men det er merkelig at det kun er én av mannfolka her inne som faktisk har tatt testen. Lurer på hvorfor? ;)

De har nok tatt den - bare ikke turt å skrive resultatet!! ;-)

De frykter sikkert at hvor hvert prosentpoeng under 100 de kommer, så minker tissefanten med tilsvarende antall centimeter!

Skrevet

Enten fordi de ikke gidder, for det er kanskje mange spørsmål? Eller kanskje de ikke kan det på grunn av flash?

Gjest Princess Peach
Skrevet

De har nok tatt den - bare ikke turt å skrive resultatet!! ;-)

De frykter sikkert at hvor hvert prosentpoeng under 100 de kommer, så minker tissefanten med tilsvarende antall centimeter!

*LOL*

Men hva med oss damer som får høy score, da? Huff, vi får oss vel aldri mannfolk igjen! :-O

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enten fordi de ikke gidder, for det er kanskje mange spørsmål? Eller kanskje de ikke kan det på grunn av flash?

Så de er late også? ;)

Skrevet

Så de er late også? ;)

Hehe, tja eller kanskje det er mer jentegreie enn mannegreie?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, tja eller kanskje det er mer jentegreie enn mannegreie?

Ja, det er som regel kvinnfolka som må gjøre arbeidet. :)

Skrevet

*LOL*

Men hva med oss damer som får høy score, da? Huff, vi får oss vel aldri mannfolk igjen! :-O

Pøh, det var da mange spørsmål der som ikke var typisk manneting, som f eks kjøttdelene på kua.

Jeg skåret nesten ittno på det, men klarte meg relativt bra på verktøyene (= mer typisk manneting), bare ved ren gjetning.

Og mange spørsmpl var mer "Amerikaspørsmål" enn "mannespørsmål".

Georgrafi-spørsmålene var ihvertfall ikke bare mannespørsmål!! :-D (Min favorittkategori på TP)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Pøh, det var da mange spørsmål der som ikke var typisk manneting, som f eks kjøttdelene på kua.

Jeg skåret nesten ittno på det, men klarte meg relativt bra på verktøyene (= mer typisk manneting), bare ved ren gjetning.

Og mange spørsmpl var mer "Amerikaspørsmål" enn "mannespørsmål".

Georgrafi-spørsmålene var ihvertfall ikke bare mannespørsmål!! :-D (Min favorittkategori på TP)

Ja, synes ikke det var så mange typiske mannespørsmål, egentlig. Men kjøttdelene gikk dårlig, ja! :D

Skrevet

Ja, det er som regel kvinnfolka som må gjøre arbeidet. :)

Sånn er det bare:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...