Gjest LOTUS78 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har gått ned 31kilo til nå Ønsker å gå ned 17 kilo til Denne uka - 600gr Igjen til ønsket mål= 16,4kilo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ebrel Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Her passer jeg bedre inn ja :-) Jeg er i gang med "Operasjon halvering" og siste uken gikk jeg ned 700 gram, ikke så mye, men i den farten jeg ønsker. Tilsammen har jeg nå redusert vekten min med 12 kilo, så det er en liten begynnelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Skal si du har jobbet godt :-) Jeg har gått ned 100gr denne uken, totalt 5,1kg. Har ca 25kg igjen til målet er nådd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scara Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei alle sammen !!! Jeg har gått ned 500 g denne uken - 30 kg til første delmål. Ned er ned :-) *psyke meg selv opp* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vektnick Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei! Blir med jeg også - under juksenick. Skal helst ned 30 kg til jeg med. Og hittil har jeg gått ned 5 kg etter at jeg fikk metformin for noen uker siden. Har pcos, og kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med metforminen. Anbefales! Har ellers ikke noe annet vektmestringsopplegg enn at jeg forsøker å sky raske karbohydrater for å unngå å bli kvalm pga medisinen. Og det går litt sport i det også. Pluss at det er morsommere å bevege seg litt raskere etterhvert som kiloene går ned. Håpet er å komme meg ut av en dårlig sirkel og inn i en god. Har vært der før, og begynner å kjenne igjen følelsen. Men det skal jo helst vare da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei! Blir med jeg også - under juksenick. Skal helst ned 30 kg til jeg med. Og hittil har jeg gått ned 5 kg etter at jeg fikk metformin for noen uker siden. Har pcos, og kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med metforminen. Anbefales! Har ellers ikke noe annet vektmestringsopplegg enn at jeg forsøker å sky raske karbohydrater for å unngå å bli kvalm pga medisinen. Og det går litt sport i det også. Pluss at det er morsommere å bevege seg litt raskere etterhvert som kiloene går ned. Håpet er å komme meg ut av en dårlig sirkel og inn i en god. Har vært der før, og begynner å kjenne igjen følelsen. Men det skal jo helst vare da. Hva er metformin? Hvordan fungerer det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scara Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva er metformin? Hvordan fungerer det? søk på www.felleskatalogen.no Litt vanskelig å forklare.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frieda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei! Blir med jeg også - under juksenick. Skal helst ned 30 kg til jeg med. Og hittil har jeg gått ned 5 kg etter at jeg fikk metformin for noen uker siden. Har pcos, og kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med metforminen. Anbefales! Har ellers ikke noe annet vektmestringsopplegg enn at jeg forsøker å sky raske karbohydrater for å unngå å bli kvalm pga medisinen. Og det går litt sport i det også. Pluss at det er morsommere å bevege seg litt raskere etterhvert som kiloene går ned. Håpet er å komme meg ut av en dårlig sirkel og inn i en god. Har vært der før, og begynner å kjenne igjen følelsen. Men det skal jo helst vare da. Hei vektnick! Hva er metformin? Er det reseptbelagt? Hvis ikke, hvor kan det kjøpes? På forhånd takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vektnick Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei vektnick! Hva er metformin? Er det reseptbelagt? Hvis ikke, hvor kan det kjøpes? På forhånd takk for svar! Det er et preparat som virker i fhd til insulinresistens, som kan være et forstadium til diabetes 2. Enkelt sagt så gjør det insulinet i kroppen mer effektivt, det produseres da ikke for mye insulin, og det er ikke så mye energi som blir omdannet til lagringsvare - fett. Det er reseptbelagt, og enten må man ta en glukosebelastningstest, eller ha feks pcos. Som ofte er et symptom på insulinresistens. Glukosetest tror jeg man kan få hos fastlegen. Pcos må påvises hos gynekolog. Det koster fint lite, og kan ha god effekt hos mange. Har selv forsøkt Reductil uten nevneverdig effekt, annet enn økt blodtrykk. Det er mye lettere å motivere meg selv til holdningsendring med metformin, ganske enkelt fordi jeg blir kvalm om jeg spiser for mye raske karbohydrater. Preparatet tillater ellers et normalt og greit kosthold som passer hele familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.