Gå til innhold

Hvor nerdete er du?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er antagelig kul! ;-P

93/7 %.

:-)

Skrevet

39% scored higher (more nerdy), and 61% scored lower (less nerdy).

"Low Ranking Nerd. Definitely a nerd but low on the totem pole of nerds."

Hehe, tipper det at jeg humret over flere av problemstillingene sier det meste. ;)

Skrevet

95% scored higher (more nerdy), and

5% scored lower (less nerdy).

What does this mean? Your nerdiness is:

Definitely not nerdy, you are probably cool!

Skrevet

13% scored higher (more nerdy), and

87% scored lower (less nerdy).

What does this mean? Your nerdiness is:

High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!.

Skrevet

96% scored higher (more nerdy), and

4% scored lower (less nerdy).

Definitely not nerdy, you are probably cool.

:o) Fornøyd med den.

Skrevet

96% scored higher (more nerdy), and

4% scored lower (less nerdy).

Definitely not nerdy, you are probably cool.

:o) Fornøyd med den.

Jeg fikk 90. Det betyr jo at jeg ikke er nerdete. Men på den andre siden så er jo en nerd en person med kunnskaper:-)

Skrevet

Du er hjertelig velkommen til å joine hidi og meg i nerdeklubben. :)

Jeg kan jo like gjerne gjøre det beste utav nerdegreiene og joine dere :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kan jo like gjerne gjøre det beste utav nerdegreiene og joine dere :)

Smooooooooth!

Vi kan se på House hele dagen. :)

Skrevet

!7%. Not nerdy, but then again maybe not all that cool either

ShitDiddelyDo
Skrevet

13.

Not nerdy, but then again maybe not all that cool either.

Skrevet

12% differanse. Det er jo klasseforskjell på oss, må vite.

Du vet sikkert hva C i e=mc^2 står for tilogmed.

:-)

Hvis jeg svarte riktig på det spørsmålet, skyldes det pru flaks! :-) Vi fikk jo ikke noen fasit på disse svarene, da. Og det stritter imot i meg å bare svare "vet ikke", når en avkrysning tross alt kan gi riktig svar! :-)

Men jeg tror jeg kanskje scoret noen poeng på grunnstoff og periodiske system som jeg en gang i steinalderen var nokså interessert i...;-)

Så jeg fikk nok litt poeng på det "gammeldagse" nerdete tingene, men omtrent ingen på mer moderne nerde-ting som data og slikt.

Skrevet

Smooooooooth!

Vi kan se på House hele dagen. :)

Hehe! Jess, den er jeg med på! Jeg har klart å få bestevenninna mi hektet også ;) Hun var liksom av den oppfatningen at Grey's anatomy var beste serien.. Pføy ;) Som om det blir bedre enn House!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe! Jess, den er jeg med på! Jeg har klart å få bestevenninna mi hektet også ;) Hun var liksom av den oppfatningen at Grey's anatomy var beste serien.. Pføy ;) Som om det blir bedre enn House!

Ha-llooOO! Som om Grey's noen gang kommer opp til anklene på House, liksom. :)

Skrevet

Ha-llooOO! Som om Grey's noen gang kommer opp til anklene på House, liksom. :)

Ja, ikke sant! Men vi har liksom en avtale nå som jeg har fått henne hektet, meningen er at jeg skal se de to første sesongene av Grey's. Jeg kjenner ikke ett sted at jeg har lyst, hun der dama har jo kun ett ansiktsuttrykk!

Men siden jeg slumpet til å se et slags oppsummeringsprogram på tv2 Zebra på lørdag (jada, så mye har jeg å gjøre på lørdager), så kan jeg iallfall si navnet på to i serien. Så da koser jeg meg med Cold Case i stedet ;) *utspekulert*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, ikke sant! Men vi har liksom en avtale nå som jeg har fått henne hektet, meningen er at jeg skal se de to første sesongene av Grey's. Jeg kjenner ikke ett sted at jeg har lyst, hun der dama har jo kun ett ansiktsuttrykk!

Men siden jeg slumpet til å se et slags oppsummeringsprogram på tv2 Zebra på lørdag (jada, så mye har jeg å gjøre på lørdager), så kan jeg iallfall si navnet på to i serien. Så da koser jeg meg med Cold Case i stedet ;) *utspekulert*

Knegg!

Jeg lovde også en kompis å se Prison Break hvis han lovde å se House, men gjør jeg det? Ikke f! Men han syntes House var dritbra, da. :)

Skrevet

Jeg fikk 90. Det betyr jo at jeg ikke er nerdete. Men på den andre siden så er jo en nerd en person med kunnskaper:-)

He he, tanken har slått meg. Men det er vel datanerdet og veldig naturvitenskapelige ting de testet her, da...

Jeg ville nok blitt nerd om det var mer ungdomstrender og ungdommelig kulhet de målte, så verdien er vel ikke all verden av en slik test... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...