Gå til innhold

Jeg er så forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest hva skal jeg tro?
Skrevet

Jeg har vært på en lang studie/jobb/politisk reise til fjerne strøk. Tilsluttet meg en gruppe hvor en av dem er en venninne av meg, men jeg viste også at en venn av meg ville være med. Etterhvert utviklet det seg slik at det var jeg og han som holdt sammen og brøt oss ut av gruppa og reiste sammen bare to.

Nå er jeg hjemme og forelsket i han. Noe så vanvittig deilig og frustrerende på samme tid. Jeg går igjennom alle detaljer og er så usikker som det går an. Han er godt voksen og har aldri vært gift eller samboer og jeg vet ingenting om hans kjærlighetsliv selvom vi har vært venner i et par år.

Mange sier at han bryr seg ikke om kjærlighet, men at han har hatt noen og jeg har blitt forsikret at han ikke er homoseksuell. Har ikke brydd meg om det før nå.

Han gir meg korte, kjappe klemmer innimellom. Han kommer nær meg, tar meg på skuldrene og i et tilfelle fikke jeg virkelig hjertebank da jeg satt i en sofa og han skulle gå et annet sted for noen dager. Han kom løpende fort bak meg og la hodet kjapt ned på mitt hode. Så løp han ut like kjapt.

Er jeg gal som legger noe i dette? Vi har overnattet på samme rom en del netter, hatt lange gode samtaler og er veldig, veldig gode venner.

Føler meg helt crazy så please gi meg kommentarer. Han er spesiell, men det tiltrekker meg.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Vi kvinner er jo eksperter på å tolke, fortolke og overtolke. Umulig for oss å si, du vet jo ikke selv en gang! Du får spørre fyren! Eneste måten å bli sikker på. Dessverre. Eller så får du bare vente og se.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Vi kvinner er jo eksperter på å tolke, fortolke og overtolke. Umulig for oss å si, du vet jo ikke selv en gang! Du får spørre fyren! Eneste måten å bli sikker på. Dessverre. Eller så får du bare vente og se.

Glemte å nevne feiltolke...

Uten å si at det er det du har gjort altså.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er mange muligheter, men etter å ha lest innlegget ditt er det enkelt å konkludere med det åpenbare, nemlig at det er utrolig vanskelig å svare på om du er gal som legger noe i dette, gal generelt, eventuelt om han er kokos.

Du får danse tett med ham en gang anledningen byr seg, og kjenne etter om han har ereksjon. Det trenger ikke å bety all verden det heller, men det kan være verdt et forsøk.

Gjest hva skal jeg tro?
Skrevet

Det er mange muligheter, men etter å ha lest innlegget ditt er det enkelt å konkludere med det åpenbare, nemlig at det er utrolig vanskelig å svare på om du er gal som legger noe i dette, gal generelt, eventuelt om han er kokos.

Du får danse tett med ham en gang anledningen byr seg, og kjenne etter om han har ereksjon. Det trenger ikke å bety all verden det heller, men det kan være verdt et forsøk.

Anledning til å danse tett med han kommer ikke til å by seg. Ingen av oss er noen festløver.

Det at en mann får ereksjon betyr ikke at han er forelsket heller, men at han blir sexuelt stimulert.

Gjest hva skal jeg tro?
Skrevet

Spørre han kan jeg ikke, så jeg må vente og se. Tankene mine går for det:)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Spørre han kan jeg ikke, så jeg må vente og se. Tankene mine går for det:)

Hvorfor kan du ikke spørre?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Anledning til å danse tett med han kommer ikke til å by seg. Ingen av oss er noen festløver.

Det at en mann får ereksjon betyr ikke at han er forelsket heller, men at han blir sexuelt stimulert.

"Det at en mann får ereksjon betyr ikke at han er forelsket heller, men at han blir sexuelt stimulert."

Det er naturligvis korrekt, men en ereksjon ville gitt deg en gyllen mulighet til å ta et initiativ, noe verken du eller han ser ut til å være i stand til uten hjelp. Forutsett at det er noe der, naturligvis.

Mangt et godt forhold har startet med en ereksjon.

Gjest hva skal jeg tro?
Skrevet

Hvorfor kan du ikke spørre?

Fordi da kan jeg risikere å miste hans vennskap og det vil jeg ikke. Jeg vil heller vente og flørte på min måte. Å spørre en mann er ikke noe jeg gjør heller.

Gjest hva skal jeg tro?
Skrevet

"Det at en mann får ereksjon betyr ikke at han er forelsket heller, men at han blir sexuelt stimulert."

Det er naturligvis korrekt, men en ereksjon ville gitt deg en gyllen mulighet til å ta et initiativ, noe verken du eller han ser ut til å være i stand til uten hjelp. Forutsett at det er noe der, naturligvis.

Mangt et godt forhold har startet med en ereksjon.

Det ville blitt for dumt å gni seg til han for å sjekke om han fikk ereksjon. Å danse med han har jeg aldri gjort og vi er aldri i den situasjonen hvor det er naturlig.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Fordi da kan jeg risikere å miste hans vennskap og det vil jeg ikke. Jeg vil heller vente og flørte på min måte. Å spørre en mann er ikke noe jeg gjør heller.

Jaja, da får du bare fortsette;o) Men du merker vel om følelsene er gjensidige? Uff, er så lenge siden jeg var i din situasjon at jeg ikke husker hvordan det var;o)

Gjest hva skal jeg tro?
Skrevet

Jaja, da får du bare fortsette;o) Men du merker vel om følelsene er gjensidige? Uff, er så lenge siden jeg var i din situasjon at jeg ikke husker hvordan det var;o)

Vennskapsfølelsene er gjensidige og han liker meg godt, men han er veldig spesiell når det gjelder kvinner og flørting.

Jeg tror noen ganger at følelsene er gjensidige, men så neste dag tror jeg det ikke. Slik er det ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...