Gå til innhold

Legge på seg!! Trenger råd NÅ!!!!!

Gjest Andrea17

Anbefalte innlegg

Gjest Andrea17

Hei.

Jeg er en jente på 17 som trenger litt råd. Må nemelig legge på meg litt. Veier nå ca 50kg, og er 170 høy. Har sinnsykt høy forbrenning.

Hva må jeg gjøre for å legge på meg????

Please svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har akkurat samme problemet som deg.Jeg har fått råd som å spise nøtter,avokado,rømme,fløte, drikke helmelk og fløte,og ha masse smør på brødskiva.Selv har jeg begynt å drikke en halv pakke fløte hver dag, og jeg tror faktisk det hjelper.jeg trener også på treningsstudio og treneren har anbefalt meg sterkt om å trene pump.Da får du muskler som gjør at du ser tykkere ut.spesielle øvelser søm er bra er benkpress.markløft og knebøy.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei Andrea17

Det høres fornuftig ut at du forsøker å legge på deg. I første omgang skal du forsøke å spise 5 måltider, til faste tidspunkt, hver dag. Du har ikke nevnt noe om maten du spiser nå, men hensikten er at du skal spise mer enn før. Bruk gjerne myk margarin og dobbelt lag pålegg på brødskivene dine. Drikk alltid melk eller juice til maten. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...