Gjest Andrea17 Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 Hei. Jeg er en jente på 17 som trenger litt råd. Må nemelig legge på meg litt. Veier nå ca 50kg, og er 170 høy. Har sinnsykt høy forbrenning. Hva må jeg gjøre for å legge på meg???? Please svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ram Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 jeg har akkurat samme problemet som deg.Jeg har fått råd som å spise nøtter,avokado,rømme,fløte, drikke helmelk og fløte,og ha masse smør på brødskiva.Selv har jeg begynt å drikke en halv pakke fløte hver dag, og jeg tror faktisk det hjelper.jeg trener også på treningsstudio og treneren har anbefalt meg sterkt om å trene pump.Da får du muskler som gjør at du ser tykkere ut.spesielle øvelser søm er bra er benkpress.markløft og knebøy. lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Hei Andrea17 Det høres fornuftig ut at du forsøker å legge på deg. I første omgang skal du forsøke å spise 5 måltider, til faste tidspunkt, hver dag. Du har ikke nevnt noe om maten du spiser nå, men hensikten er at du skal spise mer enn før. Bruk gjerne myk margarin og dobbelt lag pålegg på brødskivene dine. Drikk alltid melk eller juice til maten. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.