Gå til innhold

Hjelp! Medsinene mine er stjålet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke så bra
Skrevet

Jeg fikk en pakke Imovane og Sobril av legen. Så gikk jeg på apoteket og hentet disse. Da jeg skulle gå ut av senteret var posen forsvunnet! Jeg har lyst til å få tak i nye tabletter hos legen min...hva synes dere?

Caloni Makaroni
Skrevet

Generelt synes vel leger at det er litt vel "mistenkelig" at vanedannende preparater plutselig blir borte på den måten..

Skrevet

Huh? Forsvunnet? Fra hvor? Noen som snappa posen fra hånda di?

Legen vil vel være heller mistenksom, men..

Skrevet

Hvis du aldri har spurt før om å få ekstra medisiner så skulle vel ikke det være noe problem. Men som de andre sier så kan legen være mistenksom hvis det har skjedd tidligere eller han mistenker at du spiser for mye medisiner

Gjest AnnaNyma
Skrevet

Hmmmm, du sier de ble stjålet? Ikke at du har mistet dem, og det gir meg en følelse av noe "mystifystisk". Så dersom du skal be legen om nye, det må du jo, så ville jeg sagt at jeg hadde mistet dem.......

Gjest ja det var det da
Skrevet

Synes dere skal roe ned ett hakk...å legge alt skyld på islam hele tiden er ikke alltid det rette. De som faktisk har lært om religion Islam, vet hvor fantastik det er. Å basere noe på fordommer er noe helt absurd eller enkelt individs handlinger.

Jeg råder dere til å lese om islam før dere i det hele tatt skriker ut noe. Show some respect!

Caloni Makaroni
Skrevet

Synes dere skal roe ned ett hakk...å legge alt skyld på islam hele tiden er ikke alltid det rette. De som faktisk har lært om religion Islam, vet hvor fantastik det er. Å basere noe på fordommer er noe helt absurd eller enkelt individs handlinger.

Jeg råder dere til å lese om islam før dere i det hele tatt skriker ut noe. Show some respect!

Var det muslimene som stjal Imovane og Sobril? ;)

Skrevet

- Da blir de i det minste stille...;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, de er notorisk søvnløse og urolige.

Caloni Makaroni
Skrevet

- Da blir de i det minste stille...;-)

Høres toppers ut :D

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, de er notorisk søvnløse og urolige.

Nå holder de kanskje kjeft noen timer :D

Skrevet

De forsvinner jo ikke sånn i løse lufta? Har du ikke merket noe, bare plutselig var medisinene borte?

Men det er faktisk noen som står å observerer kunder på apoteket... For så å stjele posen med medisiner når du kommer ut. Hvis medikamentene er interresante nok da vel og merke.

Har opplevd det, men mine medisiner fikk de ikke gitt, de hadde nok ikke trodd de skulle møte på en furie på lyse dagen:-) De løp fort...

Ring legen din, og kjenner han deg og stoler på deg, får du muligens nye...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå holder de kanskje kjeft noen timer :D

En pakke Imovane og en pakke Sobril burde stagge dem en stund, forhåpentligvis.

Skrevet

Hvis du hadde med deg denne posen på senteret, kan det være du har mistet den. Ikke alle som finner en pose med medisiner, vil beholde den. Det står ditt navn på medisinene, og er du heldig har noen levert posen din inne i en av butikkene. Mulig de har en felles hittegods. Du bør i hverfall spørre.

Hvis ikke, må du bare fortelle legen din hva som har skjedd. Han hører nok den ofte, så mulig du vil føle deg mistenkeliggjort. Men trenger du medisinene dine, så trenger du dem!!

Lykke til

Caloni Makaroni
Skrevet

En pakke Imovane og en pakke Sobril burde stagge dem en stund, forhåpentligvis.

kan jo gi dem et kakk i hodet også, sånn for sikkerhets skyld. Kanskje de er som meg, som ikke merker 15 mg vival ;)

Skrevet

Det er ikke måte på hva muslimene skal bli beskyldt for ;-)

Skrevet

*LOL* - ja, dæven assa!

Gjest ja det var det da
Skrevet

Det er ikke måte på hva muslimene skal bli beskyldt for ;-)

Hehe ser at jeg har svart på feil tråd *fnis*

Gjest togli
Skrevet

Hehe ser at jeg har svart på feil tråd *fnis*

Ja, det ble en litt morsom tabbe *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...