Gå til innhold

Glass med "bilde" inni????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jul kan jeg huske at jeg så en annonse som kom ut i et av de bladene med alt mulig, husker ikke hva det heter.

Dette var glass med bilder av f.eks. blomster, engel, jesus o.s.v. og så kunne man også få med lys..

Er det noen som vet nettadressen deres(var innom der og så kan jeg huske) så hadde jeg blitt glad

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gosh, jeg aner ikke, men dette hørtes forferdelig stygt ut.

Sjekk i Nytt & Nyttig eller Select-katalogen.

Skrevet

Jeg aner ikke om det var dette du mener, men dette stedet oppdaget jeg på tur i vinterferien...

Her kan man få scannet 3-d av seg selv og få lasere til å sprenge små glasskrystaller inne i kuber, slik at det dannes et 3d bilde inni.

Ganske kule.

www.lasercubes.com

Skrevet

Jeg aner ikke om det var dette du mener, men dette stedet oppdaget jeg på tur i vinterferien...

Her kan man få scannet 3-d av seg selv og få lasere til å sprenge små glasskrystaller inne i kuber, slik at det dannes et 3d bilde inni.

Ganske kule.

www.lasercubes.com

Her er vi inne på noe, men nettsiden er norsk... leter ennå jeg men finner ikkeno

PS: Princess - det er faktisk ganske fine, så på slike i Legoland og de er knæsj

Gjest Princess Peach
Skrevet

Her er vi inne på noe, men nettsiden er norsk... leter ennå jeg men finner ikkeno

PS: Princess - det er faktisk ganske fine, så på slike i Legoland og de er knæsj

Hmmm, skeptisk. Vis meg et bilde av en sånn, da? :)

Skrevet

Hmmm, skeptisk. Vis meg et bilde av en sånn, da? :)

www.lasercubes.com

Gjest Princess Peach
Skrevet

www.lasercubes.com

Nei, ikke min smak.

Skrevet

Nei, ikke min smak.

jeg så faktisk sånt på oslo city en gang og de var skikkelig fine. men de som var på den siden var ikke såå fine.. men ganske dyrt:/

Skrevet

Gosh, jeg aner ikke, men dette hørtes forferdelig stygt ut.

Sjekk i Nytt & Nyttig eller Select-katalogen.

*Fnis* Jeg tenkte også i de baner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...