Gå til innhold

Jobb i Lørenskog

Anbefalte innlegg

Gjest HanMann
Skrevet

I Trondheim er det desverre ikke mange jobber som er ledige, derfor må jeg flytte på meg nå. Har fått jobb i Lørenskog. Nå gjelder det å finne leilighet, og det er der jeg trenger hjelp. Hvilke plasser rundt Lørenskog kan anbefales? Har bil, og opp mot en halvtimes kjøring er greit.

Fortell gjerne om den plassen du anbefaler..

Skrevet

Lørenskog ligger rett utenfor Oslo. Mange fra Lørenskog jobber i Oslo og får dermed en reisevei på 25 - 45 minutter til sentrum, kortere til nærmere områder, f.eks Groruddalen. Men det slipper du.

Det er mange boområder i selve Lørenskog og de nærmeste kommunene. Det skulle ikke være noen grunn til å reise en halv time. Innen maks 10 minutter finner du masse muligheter.

Det finnes villaer, rekkehus og blokker. Noen nyere og noen eldre. Prisene i Lørenskog, og Strømmen ligger noe lavere enn i Oslo. Aktuelle områder for ikke så gamle leiligheter er Rasta og Finstad. Men det er flere områder.

Er du på utkikk etter leilighet eller hus? Kjøpe elelr leie?

Skrevet

Du har jo mange muligheter når du skal jobbe på Lørenskog..

Lillestrøm, Strømmen, Oslo osv.

Lillestrøm er nesten like dyrt som Oslo, for derfra er det gode pendlermuligheter både til Oslo og Gardermoen. Da er det bedre å satse på Strømmen, Skedsmo og småsteder rundt der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...