Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Bare kjeder meg litt her jeg prøver å være litt oppe, enn bare å ligge under dyna i senga! Ikveld skal jeg finne noe varmt drikke, se på en "film" og se farmen! Igjen så dere vet det, jeg kjeder meg når jeg er syk! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Holder på å bake en sjokoladekake, mmm. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Holder på å bake en sjokoladekake, mmm. Jeg inviterer deg til å komme til meg med sjokkoladekake, det hørtes utrolig godt ut! Lyst å ta en tur vel;) Jeg bare må ha sukker når jeg er syk:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal se "Farmen", "Ugly Betty" og "Lost". Dessuten har jeg en halv stratos i kjøleskapet! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg inviterer deg til å komme til meg med sjokkoladekake, det hørtes utrolig godt ut! Lyst å ta en tur vel;) Jeg bare må ha sukker når jeg er syk:) Kan komme en tur i morgen da, det er da denne kaka er best. God bedring! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Venter på seriene mine, Battlestar Galactica, LOST og Heroes 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal se "Farmen", "Ugly Betty" og "Lost". Dessuten har jeg en halv stratos i kjøleskapet! Sikkelig tv kveld på deg da;) Høres koslig ut det da! Kos deg med den halve stratosen, det er jo lille lørdag så idag har du lov til å kose deg:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Skal på Kino sammen med kollegaer. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Venter på seriene mine, Battlestar Galactica, LOST og Heroes Du ser på mange serier:) Har aldri greid å fulgt med på en eneste serie jeg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Sikkelig tv kveld på deg da;) Høres koslig ut det da! Kos deg med den halve stratosen, det er jo lille lørdag så idag har du lov til å kose deg:) For min del er det lillelørdag nesten hver kveld, men jeg prøver å skjerpe meg ;-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Skal på Kino sammen med kollegaer. Hva skal dere se? Eller lyst å fortelle etter kino turen kanskje? Trenger nemlig noen kinotips også! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hva skal dere se? Eller lyst å fortelle etter kino turen kanskje? Trenger nemlig noen kinotips også! mars og venus skal vi se. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 mars og venus skal vi se. Ok. Den har jeg sett! Kos deg på kino:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Ok. Den har jeg sett! Kos deg på kino:) Takk 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Du ser på mange serier:) Har aldri greid å fulgt med på en eneste serie jeg! Tja, det er vel de tre seriene jeg ser på. Vel, også Greys anatomy og Eastenders. Men det er dog alt. Joda, liker å se lange serier jeg, LOST passer meg utmerket. Det kan være fordi jeg ellers ikke ser på tv. Syntes det er kjedelig å zappe og trenger noe bestemt å kikke på. Ser du ingen serier du da? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal se litt tv. Så kommer sambo hjem fra ett kurs, så jeg burde vel ha laget noe mat til han. Men vet ikke om jeg orker, er så kvalm. Så skal jeg fortsette og pleie guttungen. Og kanskje raide skapene på jakt etter noe godis. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal være hjemme og pleie lungene mine, har fått en eller annen infeksjon/betennelse. I praksis så vil det si mye pjatting på msn, noen episoder av Cold Case på pcen og kanskje noe Sims. Med litt flaks så dumper en kompis innom også 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal se litt tv. Så kommer sambo hjem fra ett kurs, så jeg burde vel ha laget noe mat til han. Men vet ikke om jeg orker, er så kvalm. Så skal jeg fortsette og pleie guttungen. Og kanskje raide skapene på jakt etter noe godis. Hehe du er kvalm, men skal allikevel raide huset etter noe godt? Stå på 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hehe du er kvalm, men skal allikevel raide huset etter noe godt? Stå på Jepp. For noen ting hjelper mot kvalme, så det så ;o) Fox fx, det syns jeg tar kvalmen litt bort. Syntetisk godis er godt. Men ikke sjokolade og ting i den duren da. Dessuten er jeg mest psykisk kvalm tror jeg, guttungen har spydd rundt meg her i dagesvis. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Nå skal jeg snart ut å jogge en tur, etter det blir det å slenge på sofaen å glo litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.