Gå til innhold

Hva gjør dere på en onsdagskveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg skal være hjemme og pleie lungene mine, har fått en eller annen infeksjon/betennelse.

I praksis så vil det si mye pjatting på msn, noen episoder av Cold Case på pcen og kanskje noe Sims. Med litt flaks så dumper en kompis innom også :)

Jeg

spiller

også

sims!

Begynner

å

til

litt

der

nå!

Ellers

du

ha

en

fin

kveld!

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hatsumomo

4

• Dorthe

3

• double

2

• Piraye

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix
Skrevet

Nå skal jeg snart ut å jogge en tur, etter det blir det å slenge på sofaen å glo litt.

Ønsker

deg

en

riktig

fin

kveld!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg skal se litt tv. Så kommer sambo hjem fra ett kurs, så jeg burde vel ha laget noe mat til han. Men vet ikke om jeg orker, er så kvalm.

Så skal jeg fortsette og pleie guttungen.

Og kanskje raide skapene på jakt etter noe godis.

Håper

sønnen

din

blir

frisk

snart

og

at

dere

får

en

ellers

fin

kveld:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Takk

for

alle

som

skrev

under

min

tråd.

ønsker

jeg

dere

alle

en

riktig

fin

kveld!

Gjest Shira12
Skrevet

Håper

sønnen

din

blir

frisk

snart

og

at

dere

får

en

ellers

fin

kveld:)

Takk. Han er kvikk nå, så jeg håper han er ferdig med oppkast nå *krysser fingrene*

Gjest annlovinda
Skrevet

Ønsker

deg

en

riktig

fin

kveld!

Takk for det, håper du får en fin kveld også. Og god bedring, for du var jo syk.

Skrevet

Doler, gjør lekser med minstemann og ser på tv. Akkurat det samme som jeg gjør hver jævla kveld

Gjest Pontiac
Skrevet

Har spist middag etter jobb, kom akkurat nå ut fra dusjen etter å ha sett AFV og skal hoppe ned i godstolen etterpå med et glass vin og kose meg med "Lost" :D

Skrevet

Stakkar. Det er ikke noe morsomt å være syk. Det kan virke som om du ikke har noen barn - i så fall skal du prise deg lykkelig. For det er mye verre å være syk når man må ta seg av barna i tillegg...

Hva jeg skal gjøre? Vel. Nå er barna lagt, og jeg doler litt her. Skal vel rydde opp litt før jeg kollapser på sofaen foran TV'n tenker jeg.

Skrevet

Har akkurat spist middag, kylling og potetsalat. Nå har jeg sunket dypt ned i sofaen, og blir her et par timer foran tv-en.

Skrevet

Vi har hatt for kamerater (smågutter) på besøk, lekt spilt spill og bakt (og spist) muffins.

Nå er ungene i seng, og jeg skal dole og nyte stillheten :o)

Skrevet

Doler, gjør lekser med minstemann og ser på tv. Akkurat det samme som jeg gjør hver jævla kveld

hehe såpass, ikke helt fornøyd med kveldene dine ?

Skrevet

Jeg baker brød. De står akkurat nå til etterheving på kjøkkenet. Ungene har lagt seg, de fikk se dvd på rommet, og var sååå fornøyde.

Ellers hadde vi et lite selskap her i dag, med venner av barna. Riktig koselig!

Og jeg har ryddet litt på soverommet i ettermiddag. Og på kjøkkenet.

Snart må jeg klargjøre en oppgave for levering, men vet sannelig ikke om jeg gidder. Fristen går ikke ut før om to dager...

Skrevet

Jeg har vært på beina siden klokka sju i dag tidlig så nå skal jeg ligge på sofaen og se på TV.

Skrevet

Jeg gjør det samme som deg, tar det med ro og pleier min syke kropp.

Skrevet

Jeg gjør det samme som deg, tar det med ro og pleier min syke kropp.

Og det gjør jeg også, men jeg synes ikke det hjelper samme hva jeg gjør. Blæh.

Skrevet

Stakkars du, ligger rett ut altså?

Vi har hatt besøk og det var koselig :) Fikk sett ugly betty da, det _må_ jeg ha med meg ;)

Skrevet

Har kjørt mannen min til flytoget.

Jeg har gått amok på kiosken og kjøpt to store sjokolader. Måtte bare ha det i dag.

Ellers er det ikke så mye som skjer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...