Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal være hjemme og pleie lungene mine, har fått en eller annen infeksjon/betennelse. I praksis så vil det si mye pjatting på msn, noen episoder av Cold Case på pcen og kanskje noe Sims. Med litt flaks så dumper en kompis innom også Jeg spiller også sims! Begynner å få til litt der nå! Ellers må du ha en fin kveld! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Nå skal jeg snart ut å jogge en tur, etter det blir det å slenge på sofaen å glo litt. Ønsker deg en riktig fin kveld! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal se litt tv. Så kommer sambo hjem fra ett kurs, så jeg burde vel ha laget noe mat til han. Men vet ikke om jeg orker, er så kvalm. Så skal jeg fortsette og pleie guttungen. Og kanskje raide skapene på jakt etter noe godis. Håper sønnen din blir frisk snart og at dere får en ellers fin kveld:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Takk for alle som skrev under min tråd. Nå ønsker jeg dere alle en riktig fin kveld! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Håper sønnen din blir frisk snart og at dere får en ellers fin kveld:) Takk. Han er kvikk nå, så jeg håper han er ferdig med oppkast nå *krysser fingrene* 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Ønsker deg en riktig fin kveld! Takk for det, håper du får en fin kveld også. Og god bedring, for du var jo syk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Doler, gjør lekser med minstemann og ser på tv. Akkurat det samme som jeg gjør hver jævla kveld 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Har spist middag etter jobb, kom akkurat nå ut fra dusjen etter å ha sett AFV og skal hoppe ned i godstolen etterpå med et glass vin og kose meg med "Lost" 0 Siter
double Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Legger puslespill på en onsdagskveld.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Stakkar. Det er ikke noe morsomt å være syk. Det kan virke som om du ikke har noen barn - i så fall skal du prise deg lykkelig. For det er mye verre å være syk når man må ta seg av barna i tillegg... Hva jeg skal gjøre? Vel. Nå er barna lagt, og jeg doler litt her. Skal vel rydde opp litt før jeg kollapser på sofaen foran TV'n tenker jeg. 0 Siter
EllaJo Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Har akkurat spist middag, kylling og potetsalat. Nå har jeg sunket dypt ned i sofaen, og blir her et par timer foran tv-en. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Vi har hatt for kamerater (smågutter) på besøk, lekt spilt spill og bakt (og spist) muffins. Nå er ungene i seng, og jeg skal dole og nyte stillheten ) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Doler, gjør lekser med minstemann og ser på tv. Akkurat det samme som jeg gjør hver jævla kveld hehe såpass, ikke helt fornøyd med kveldene dine ? 0 Siter
org Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg baker brød. De står akkurat nå til etterheving på kjøkkenet. Ungene har lagt seg, de fikk se dvd på rommet, og var sååå fornøyde. Ellers hadde vi et lite selskap her i dag, med venner av barna. Riktig koselig! Og jeg har ryddet litt på soverommet i ettermiddag. Og på kjøkkenet. Snart må jeg klargjøre en oppgave for levering, men vet sannelig ikke om jeg gidder. Fristen går ikke ut før om to dager... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har vært på beina siden klokka sju i dag tidlig så nå skal jeg ligge på sofaen og se på TV. 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg gjør det samme som deg, tar det med ro og pleier min syke kropp. 0 Siter
tonie Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg gjør det samme som deg, tar det med ro og pleier min syke kropp. Og det gjør jeg også, men jeg synes ikke det hjelper samme hva jeg gjør. Blæh. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Stakkars du, ligger rett ut altså? Vi har hatt besøk og det var koselig Fikk sett ugly betty da, det _må_ jeg ha med meg 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Har kjørt mannen min til flytoget. Jeg har gått amok på kiosken og kjøpt to store sjokolader. Måtte bare ha det i dag. Ellers er det ikke så mye som skjer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.