hare1365380455 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har hatt kveldsvakt, og nå er det tv før sengetid. God bedring. 0 Siter
birdie Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Etter å ha slappet av en liten time, og gjort noen halvhjertede forsøk på å rydde, sitter jeg nå og designer og setter opp en nettside for en kunde. Deilig med litt oppdrag på si'! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 hehe såpass, ikke helt fornøyd med kveldene dine ? Nei, dette gjør jeg på 25 året så det er ikke det mest spennende. Eneste forskjellen er at før leste jeg mer. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Skriver quiz (dvs litt..skravler mere med dere..;-)) ser på tv, klør katten og har spist kylling. :-) 0 Siter
sheba Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg måtte formatere pc`n så her blir det installert ting og tang hele tiden:( fordelen er at jeg får ryddet godt på maskinen, men bevare meg vel for en kjedelig jobb med installeringer og "restart" hele tiden!! Snart ferdig nå da, hehe 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Jeg måtte formatere pc`n så her blir det installert ting og tang hele tiden:( fordelen er at jeg får ryddet godt på maskinen, men bevare meg vel for en kjedelig jobb med installeringer og "restart" hele tiden!! Snart ferdig nå da, hehe Fra ei som ikke har peiling. Hvordan formaterer du pcen igjen? Kunne ha trengt å gjort det selv. Men vet ikke helt hvordan jeg begynner. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Skriver quiz (dvs litt..skravler mere med dere..;-)) ser på tv, klør katten og har spist kylling. :-) Hvordan quizer lager du? Legger du ut noen på dol eller ikke? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Etter å ha slappet av en liten time, og gjort noen halvhjertede forsøk på å rydde, sitter jeg nå og designer og setter opp en nettside for en kunde. Deilig med litt oppdrag på si'! Ja det kan jeg tenke meg at det er. Liker selv å fikse sånne data ting:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har hatt kveldsvakt, og nå er det tv før sengetid. God bedring. Takk for det:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Har kjørt mannen min til flytoget. Jeg har gått amok på kiosken og kjøpt to store sjokolader. Måtte bare ha det i dag. Ellers er det ikke så mye som skjer. Det var mye med 2 store sjokoladeplater, du spiste vel ikke alt igår kveld? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Stakkars du, ligger rett ut altså? Vi har hatt besøk og det var koselig Fikk sett ugly betty da, det _må_ jeg ha med meg Jeg ligger desverre mer eller mindre rett ut! Merker godt at jeg er syk for da greier jeg ikke sove så godt om nettene, ei heller på dagen! Derfor jeg er oppe nå som jeg er! Må ha drikke, gå på do, fjerne dyne, lufte og slik hele tiden. Kald og varm om hverandre! Men håper jeg snart er tilbake til mine fulle 5. Koslig at dere hadde besøk i går kveld da:) Den der ugly betty har jeg aldri sett på, hva er det for noe egentlig! Vet litt, men ikke mye! Du sover vel du nå og skal snart på jobb igjen, men ha en riktig fin natt og en god dag:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Jeg gjør det samme som deg, tar det med ro og pleier min syke kropp. Håper også du blir frisk snart:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Jeg baker brød. De står akkurat nå til etterheving på kjøkkenet. Ungene har lagt seg, de fikk se dvd på rommet, og var sååå fornøyde. Ellers hadde vi et lite selskap her i dag, med venner av barna. Riktig koselig! Og jeg har ryddet litt på soverommet i ettermiddag. Og på kjøkkenet. Snart må jeg klargjøre en oppgave for levering, men vet sannelig ikke om jeg gidder. Fristen går ikke ut før om to dager... Høres ut som en produktiv dag/kveld du hadde igår:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172690560' post='3551232] Vi har hatt for kamerater (smågutter) på besøk, lekt spilt spill og bakt (og spist) muffins. Nå er ungene i seng, og jeg skal dole og nyte stillheten ) Koslig:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Har akkurat spist middag, kylling og potetsalat. Nå har jeg sunket dypt ned i sofaen, og blir her et par timer foran tv-en. Det hørtes godt ut! Selv spiste jeg ikke middag igår! Men må ha det idag, skal prøve å orke det idag! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Stakkar. Det er ikke noe morsomt å være syk. Det kan virke som om du ikke har noen barn - i så fall skal du prise deg lykkelig. For det er mye verre å være syk når man må ta seg av barna i tillegg... Hva jeg skal gjøre? Vel. Nå er barna lagt, og jeg doler litt her. Skal vel rydde opp litt før jeg kollapser på sofaen foran TV'n tenker jeg. Nei, det er ikke noe godt å være syk. Har heller ingen barn enda! Men gleder meg til den dagen kommer da! Satser på at jeg snart er på beina igjen! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Legger puslespill på en onsdagskveld.. Koslig da:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Har spist middag etter jobb, kom akkurat nå ut fra dusjen etter å ha sett AFV og skal hoppe ned i godstolen etterpå med et glass vin og kose meg med "Lost" Håper du hadde en fin kveld igår:) Hørtes hvertfall slik, ettersom hva du skulle:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Doler, gjør lekser med minstemann og ser på tv. Akkurat det samme som jeg gjør hver jævla kveld Hørtes ikke ut som du hadde det så bra igår. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Trener og skriver hjemmeeksamen. Lykke til med hjemmeeksamenen:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.