Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Kan komme en tur i morgen da, det er da denne kaka er best. God bedring! Takk for det! Nå sitter jeg bare her og venter til du kommer med kake til meg;) Det skal bli så godt:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Nei, det er ikke noe godt å være syk. Har heller ingen barn enda! Men gleder meg til den dagen kommer da! Satser på at jeg snart er på beina igjen! Jeg håper også at du snart blir frisk igjen. Det er aldri morsomt å være syk. God bedring 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det var mye med 2 store sjokoladeplater, du spiste vel ikke alt igår kveld? Jeg delte alt i 4. Det nytter ikke å lure seg unna med noe her. Måtte dele med 3 barn. Det er skjelden jeg spsiser skolade da, men måtte bare ha det i går:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Jeg delte alt i 4. Det nytter ikke å lure seg unna med noe her. Måtte dele med 3 barn. Det er skjelden jeg spsiser skolade da, men måtte bare ha det i går:) Da ble det jo ikke så mye sjokolade! Bare fikk litt sjokk om du skulle spise så mye alene! Men godt at du ikke skulle det da! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Jeg håper også at du snart blir frisk igjen. Det er aldri morsomt å være syk. God bedring Tusen takk for det:) 0 Siter
sheba Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Fra ei som ikke har peiling. Hvordan formaterer du pcen igjen? Kunne ha trengt å gjort det selv. Men vet ikke helt hvordan jeg begynner. Du finner frem cd platen med operativsystemet på og starter pc`n... ganske enkelt å bare følge instruksjonene deretter. Men for all del, alt blir slettet! så det er smart å ta litt tid til og brenne ut en cd med bilder, dokumenter osv.... 0 Siter
org Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Høres ut som en produktiv dag/kveld du hadde igår:) Men brødene ble helt uspiselige. For mye grovt mel, sikkert! Æsj også! 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Hørtes ikke ut som du hadde det så bra igår. Jeg er utrolig lei snøen og det å sitte inne døgnet rundt. Nå venter jeg på våren eller brøytebilen. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Du finner frem cd platen med operativsystemet på og starter pc`n... ganske enkelt å bare følge instruksjonene deretter. Men for all del, alt blir slettet! så det er smart å ta litt tid til og brenne ut en cd med bilder, dokumenter osv.... Takk for det! Da skal jeg formatere pcen i helga! Like greit å gjøre det mens jeg er syk så taper jeg ikke noe tid senere! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Men brødene ble helt uspiselige. For mye grovt mel, sikkert! Æsj også! Det var synd at ikke brødene ble noe gode! Kjedlig å lage ting som ikke blir så bra! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Jeg er utrolig lei snøen og det å sitte inne døgnet rundt. Nå venter jeg på våren eller brøytebilen. Jeg forstår deg godt der. Det er ikke så morro å måtte sitte inne døgnet rundt. Håper hvertfall brøytebiler kan komme, men har følsen av at de nesten aldri gjør så mye i oslo! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Vanligvis jobber jeg på onsdagskveldene fra 18-20:15, så i gårkveld spilte jeg monopol med 7-åringen, la unger og så House på tv mens jeg koste med katten... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Hvordan quizer lager du? Legger du ut noen på dol eller ikke? Nei, det er en sånn barquiz-ting som jeg har fast..:-) Så legge den ut her kan jeg ikke. Almenn..100 sprsml..Musikk, bøker, film, geografi, berømte personer og you name it. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Takk for det! Nå sitter jeg bare her og venter til du kommer med kake til meg;) Det skal bli så godt:) Kommer som et lyn! Sett på kaffen. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Kommer som et lyn! Sett på kaffen. Sovet litt fram til nå! *Går å setter på kaffen* Nam nam:) Dette skal bli godt! Håper jeg får kake selv om jeg ikke har spist middag idag da, ikke spesielt sulten! 0 Siter
Piraye Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Lykke til med hjemmeeksamenen:) Takk, trenger det. Skal levere imorgen og jeg sliter med 1/3!! Faen... 0 Siter
double Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Koslig da:) Jepp, 5952 koselige brikker. Så det blir nok noen onsdagskvelder før det er ferdig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.