Gå til innhold

Utålmodig Tacomix, vil bli frisk!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg sjekker nok ikke om jeg har fått svar før i morgen så dere er klar over det!

Jeg er ganske utålmodig jente. Jeg er så lei av av å ligge syk, selv om jeg bare har hatt denne "influensaen" på fult i 2 hele dager.

Er et noe jeg kan gjøre uten å kjede meg i senga? Jeg vet jeg burde vite dette. men skriver for det til dere på DOL! Har dere noen gode forslag til hva jeg kan gjøre utenom å sove? Musikk og lesing orker jeg ikke! Jeg sover ganske mye, men orker ikke det hele tiden! Så jeg er åpne for ideer!

Måtte bare få ut min utålmodighet her på dol.

Skrevet

Tja, jeg kan kanskje foreslå noe man kan gjøre uten å kjede seg i senga... ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Tja, jeg kan kanskje foreslå noe man kan gjøre uten å kjede seg i senga... ;)

Vet jeg hva du tenker på for noe? hehe. Ikke så lenge til jeg sover igjen. Nettopp "dopet" meg ned nå med tabletter. Jeg synes det er så kjedlig å være syk, men det synes vel de fleste!

Skrevet

Vet jeg hva du tenker på for noe? hehe. Ikke så lenge til jeg sover igjen. Nettopp "dopet" meg ned nå med tabletter. Jeg synes det er så kjedlig å være syk, men det synes vel de fleste!

Jepp, det er kjedelig. Du får bare prøve å slappe av så godt du kan og prøve å bli frisk. :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jepp, det er kjedelig. Du får bare prøve å slappe av så godt du kan og prøve å bli frisk. :)

Det skal jeg prøve på:)!

Må jo det etter kaka jeg fikk idag av deg:)

Håper hvertfall jeg orker å dole litt mer i morgen, noe må jeg jo orke når ikke folk vil bli smittet av meg!

Skrevet

Det skal jeg prøve på:)!

Må jo det etter kaka jeg fikk idag av deg:)

Håper hvertfall jeg orker å dole litt mer i morgen, noe må jeg jo orke når ikke folk vil bli smittet av meg!

Håper kaka gjorde at du ble litt bedre. ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Håper kaka gjorde at du ble litt bedre. ;)

Den hjalp hvertfall på humøret mitt:o)

*Men, nå må jeg finne senga, IGJEN*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...