Peachy Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Han -heter- vel ikke Harry Klein? Trodde det var rollefiguren hans på Derrick, jeg. *forvirret* 0 Siter
Gjest ler meg ikke skakk Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Han synes jeg er et kjedelig innslag forøvrig... 0 Siter
Gjest ler meg ikke skakk Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Han heter egentlig Fritz Wepper 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Han synes jeg er et kjedelig innslag forøvrig... Ja, skal liksom være så morsomt, men det er det ikke. Sånn er det med "Thomas & Harald" også, mye som skal være morsomt, men så er det bare teit og pinlig. 0 Siter
Peachy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Han synes jeg er et kjedelig innslag forøvrig... Han heter egentlig Fritz Wepper... Puh, da hadde jeg ikke blitt smårar, da. 0 Siter
Peachy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Han heter egentlig Fritz Wepper Ja, jeg fant det visst ut selv. 0 Siter
Gjest ler meg skakk Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ja, skal liksom være så morsomt, men det er det ikke. Sånn er det med "Thomas & Harald" også, mye som skal være morsomt, men så er det bare teit og pinlig. ...men Pia derimot, hun er morsom hun. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.