Gå til innhold

Sikkelig vondt i hode:(

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg prøvde å legge

meg istad, men jeg har så vondt i hode at jeg ikke greide å sovne. Denne influensaen er absolutt ikke noe godt! Jeg er så sliten. Får ikke sove pga. feberen og smertene. Noe jeg kan ta? Har tatt tabletter og drikket mye vann.

Tenkte nå å sitte oppe til jeg absolutt ikke greier mer, jeg orker rett og slett ikke meg. Jeg er sliten!

Skrevet

Uff, hva med te med honning og et pledd rundt deg mens du venter på at tablettene skal begynne å virke?

Gjest Tacomix
Skrevet

Uff, hva med te med honning og et pledd rundt deg mens du venter på at tablettene skal begynne å virke?

Det hadde vært noe. Takk:)

Det sprenger i hode og kroppen min nå føler jeg.

Enten så er det at feberen bare stiger, ellers så er det noe jeg håper. At den forsvinner snart!

Skrevet

Hei på deg. Er det influensaen du har fått? Den har jeg ikke sansen for.... Du har det du trenger av febernedsettende da? Får du målt tempen?

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei på deg. Er det influensaen du har fått? Den har jeg ikke sansen for.... Du har det du trenger av febernedsettende da? Får du målt tempen?

Kommet fram til at det må være influensa jeg har fått. For en hard forskjølse er det ikke. Jeg er helt slått ut, vondt her og der med feber. Den begynte for fult igår. Så jeg har ligget nå i 2 dager. Jeg er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Venner orker jo ikke å være hos meg nå, men vil heller ikke smitte de. Men alt er så kjedlig nå!

Jeg var å kjøpte febernedsettene tabletter idag. Sånn er det å bo alene, da må en ut. Jeg får målt tempen ja, men det er ikke så morro å se at den er så høy. Tror heldigvis at feberen nå har gått ned litt, så jeg får vel bare se å komme meg i senga igjen.

Ha en riktig god natt!

*Kommer med rapport igjen senere, om du vil ha da*

Skrevet

Kommet fram til at det må være influensa jeg har fått. For en hard forskjølse er det ikke. Jeg er helt slått ut, vondt her og der med feber. Den begynte for fult igår. Så jeg har ligget nå i 2 dager. Jeg er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Venner orker jo ikke å være hos meg nå, men vil heller ikke smitte de. Men alt er så kjedlig nå!

Jeg var å kjøpte febernedsettene tabletter idag. Sånn er det å bo alene, da må en ut. Jeg får målt tempen ja, men det er ikke så morro å se at den er så høy. Tror heldigvis at feberen nå har gått ned litt, så jeg får vel bare se å komme meg i senga igjen.

Ha en riktig god natt!

*Kommer med rapport igjen senere, om du vil ha da*

Fint med rapport :) Ha en god helbredende natt da!! Takk for statusrapport ;) Snart natta på meg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...