Gå til innhold

Epost skrevet til Webmaster


Gjest Multippel

Anbefalte innlegg

Gjest Multippel

Hei jeg skrev en epost til dere.

Hvordan får jeg svar? Kommer det svar på min epostadresse eller hvordan er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er heldig, og webmaster ikke prioriterer "viktigere" oppgaver, så kanskje du får svar... Men ikke regn med for mye, DOL har visst viktigere ting å ta seg av enn oss brukere, har jeg forstått...

Omtrent som de der forferdelige kundene som kommer og forstyrrer butikkansatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er heldig, og webmaster ikke prioriterer "viktigere" oppgaver, så kanskje du får svar... Men ikke regn med for mye, DOL har visst viktigere ting å ta seg av enn oss brukere, har jeg forstått...

Omtrent som de der forferdelige kundene som kommer og forstyrrer butikkansatte...

Det hadde ikke vært noe problem å ha et ryddig bibliotek heller - hadde det ikke vært for alle disse lånerne som kommer og roter i hyllene! *Himler med øynene* ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Multippel

Hvis du er heldig, og webmaster ikke prioriterer "viktigere" oppgaver, så kanskje du får svar... Men ikke regn med for mye, DOL har visst viktigere ting å ta seg av enn oss brukere, har jeg forstått...

Omtrent som de der forferdelige kundene som kommer og forstyrrer butikkansatte...

:-) Skjønner.

Dette jeg har skrevet burde de prioritere spør du meg...men jeg kan ikke si så mye om det her.

Men kommer svaret i min private epost?

Jeg har ikke skrevet til dem før og trykket på linken til å skrive epost. Jeg skrev og sendte og kvitterte på at den skulle lagres i kladd. Men så forsvat liksom bare ruta igjen.

Når jeg ellers, i andre sammenhenger trykker på en slik epostlink, så kommer jeg inn i mitt eget epostprogram. Skjønner du forskjellen?

Nå er jeg til og med usikker på om den er sendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært noe problem å ha et ryddig bibliotek heller - hadde det ikke vært for alle disse lånerne som kommer og roter i hyllene! *Himler med øynene* ;o)

Send hjem alle de forferdelige rotete lånerne og få en mye bedre arbeidsdag! Eller...? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Skjønner.

Dette jeg har skrevet burde de prioritere spør du meg...men jeg kan ikke si så mye om det her.

Men kommer svaret i min private epost?

Jeg har ikke skrevet til dem før og trykket på linken til å skrive epost. Jeg skrev og sendte og kvitterte på at den skulle lagres i kladd. Men så forsvat liksom bare ruta igjen.

Når jeg ellers, i andre sammenhenger trykker på en slik epostlink, så kommer jeg inn i mitt eget epostprogram. Skjønner du forskjellen?

Nå er jeg til og med usikker på om den er sendt!

Hvis du har sendt den, og hvis du i det hele tatt får noe svar, så kommer det til innboksen din, den mailadressen du sendte fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Multippel

Det hadde ikke vært noe problem å ha et ryddig bibliotek heller - hadde det ikke vært for alle disse lånerne som kommer og roter i hyllene! *Himler med øynene* ;o)

...og skikkelig web...her er det mye funsjonalitet som kunne blitt bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Multippel

Hvis du har sendt den, og hvis du i det hele tatt får noe svar, så kommer det til innboksen din, den mailadressen du sendte fra.

ehh nå ble jeg skikkelig usikker. Tror jeg prøver igjen og ser litt nøyere på alt som står der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Multippel

Hvis du har sendt den, og hvis du i det hele tatt får noe svar, så kommer det til innboksen din, den mailadressen du sendte fra.

Bra jeg snakket her for nå fant jeg ut at den ikke var sendt!

Hehe det var min feil. Jeg skriver på en maskin jeg hadde glemt at jeg ikke hadde ordnet epostprogrammet i.

Så nå sendte jeg alt fra en hotmailadress steden...

*sss* Nå skal de ha fått den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer jeg i kveld

Som du nå vet, så svarer vi til den epostadressen du har sendt din mail fra :-)

Hvilken hensikt har smiletegnene i ditt svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hvilken hensikt har smiletegnene i ditt svar?

De var til den brukeren som hadde sendt oss e-posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du nå vet, så svarer vi til den epostadressen du har sendt din mail fra :-)

Faen - nå kommer eksen til å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

:-) Skjønner.

Dette jeg har skrevet burde de prioritere spør du meg...men jeg kan ikke si så mye om det her.

Men kommer svaret i min private epost?

Jeg har ikke skrevet til dem før og trykket på linken til å skrive epost. Jeg skrev og sendte og kvitterte på at den skulle lagres i kladd. Men så forsvat liksom bare ruta igjen.

Når jeg ellers, i andre sammenhenger trykker på en slik epostlink, så kommer jeg inn i mitt eget epostprogram. Skjønner du forskjellen?

Nå er jeg til og med usikker på om den er sendt!

"Dette jeg har skrevet burde de prioritere spør du meg...men jeg kan ikke si så mye om det her."

Tipper du har fått andres "Svar-til-meg-liste"?? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rrose

"Dette jeg har skrevet burde de prioritere spør du meg...men jeg kan ikke si så mye om det her."

Tipper du har fått andres "Svar-til-meg-liste"?? ;-)

*s* Nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurer jeg i kveld

Du "bare lurer ikveld"?

Det er ikkje kveld no lengre ;-)

Det er ikke lov å bruke flere nick i samme tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...