Nephilim Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hei, jeg er en jente på snart 21år som i mange år har slitt med vekten. er bare 1,66 høy og veier 73kg. problemet er at det virker som uansett hva jeg gjør for å gå ned i vekt ikke virker. jeg spiser lite eller ingenting av godteri og andre søtsaker, drikker også lite sukkerholdig brus. har prøvd meg på nutrilett, kom ingen vei der. har også prøvd å ikke spise karbohydrater, men kom ingen vei da heller.. jeg sliter med å holde motet oppe da jeg også sliter med en depresjon. etter mange mange år med mobbing er alt som har med trening å gjøre blitt til noe negativt, så det er ganske vanskelig å sette i gang med d også. hva kan jeg prøve? kan jeg ha problemer med stoffskiftet, eller er det bare at jeg ikke klarer å holde motet oppe? jeg hater virkelig kroppen min, å kjøpe klær er rett og slett grusomt. er det noen tips noen kan gi meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg må desverre si det du ikke vil høre! Treningen mangler desverre!Tren 3 dager i uka med styrketrening og kondisjon. Så skal du se vekta går nedover etter noen mnd.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du sier at du har prøvd mye. Har du prøvd ting over tid? Ofte tar det tid for å "starte" kroppen. Og om du ikke liker å trene så kan du sikkert gå deg en tur noen ganger i uka. I tillegg vil jeg anbefale deg å skrive opp alt du spiser i løpet av noen dager. Da oppdager man ofte at man putter inn mer enn man tror. Husk også å spise mindre måltider ofte. Det er mye bedre for forbrenningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bik bok Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det eneste som nytter er å ikke gi opp etter kort tid. Resultatene kommer, det tar bare litt lenger tid enn det folk ønsker. Trøst deg med at hvis du begynner å trene 3-4 ganger i uken, kommer du raskt i bedre form og vil føle deg mye bedre bare av det. Kiloene vil dette sakte men sikkert av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milliee Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 jeg veide det samme som deg (er enda lavere) og greide gå ned i løpet et halvt år ved å trene aerobic, step og spinning 5 dager i uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Grethe Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kjære Nephilim Jeg foreslår at du begynner med faste rutiner som det å spise hver tredje time. Du bør innta små måltider som er tunge i vekt, men få i kalorier. Det vil si at du bør spise mat du må tygge godt for å få brukt hele tyggesystemet og magetarmsystemet ditt. Spis grønnsaker eller frukt til hvert eneste måltid og tygg på kålrot, gulrøtter eller eplebiter hvis du føler trang til noe ekstra innimellom. Dette gjør at du får i deg rikelig med vitaminer og grønnsaker som kroppen trenger og du holder på avstand de stoffene som bryter ned kroppen din. De emosjonelle følelsene du har overfor kroppen din, vil stresse den og gjøre det vanskelig å gå ned i vekt. Jeg foreslår at du kontakter legen din og får tatt noen blodprøver slik at du er sikker på at du ikke har lavt stoffskifte eller mangler viktige vitaminer og mineraler. Deretter foreslår jeg at du kontakter lærings og mestringssenteret på det lokale sykehuset og forhører deg om hvilke tilbud som finnes spesielt for deg. Hilsen Dr Grethe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten løve Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Last ned masse fin musikk på mp3 og gå en mil om dagen så skal du se vekta går nedover Vil sikkert ikke ta mer enn 2 t pr. dag. Godt å gå med fin musikk og filosofere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.