Gå til innhold

Hotel.com, hotel.no, norwegian etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe faktisk ikke.

Fra hjemmesiden er det 79 pund pr kveld. For 7 kvelder blir det ca 7200 kr.

På den siden du ga meg,så regnet den ut prisen til ca 7500.

Så visstnok billigere å bestille fra hjemmesiden. Det vil si, om ikke den hjemmesiden ikke regner med skatter/avgifter type ting da.

Skrevet

Hehe faktisk ikke.

Fra hjemmesiden er det 79 pund pr kveld. For 7 kvelder blir det ca 7200 kr.

På den siden du ga meg,så regnet den ut prisen til ca 7500.

Så visstnok billigere å bestille fra hjemmesiden. Det vil si, om ikke den hjemmesiden ikke regner med skatter/avgifter type ting da.

Men....jeg synes 7000 uansett er litt mye for et slikt hotell?

Da jeg bestilte sist gang fikk vi sju netter på et veldig bra firestjerners hotell, det kostet 3600 kroner!

Skrevet

Men....jeg synes 7000 uansett er litt mye for et slikt hotell?

Da jeg bestilte sist gang fikk vi sju netter på et veldig bra firestjerners hotell, det kostet 3600 kroner!

Jøss,det var billig! Skjønner ikke at du fant et 4 stjerners hotell til den prisen og sentralt da? Jeg har lett og lett og lett i 3 dager nå..

Skrevet

Jøss,det var billig! Skjønner ikke at du fant et 4 stjerners hotell til den prisen og sentralt da? Jeg har lett og lett og lett i 3 dager nå..

Det var i januar da, for noen år siden. Men jeg lette svææært lenge og bestilte ikke før ti dager opp mot avreise. Kunne ha bestilt flere måneder i forveien, men hadde is i magen:)

Det var dette hotellet: http://www.kensingtonclosehotel.com/hotel_services.html

Skrevet

Det var i januar da, for noen år siden. Men jeg lette svææært lenge og bestilte ikke før ti dager opp mot avreise. Kunne ha bestilt flere måneder i forveien, men hadde is i magen:)

Det var dette hotellet: http://www.kensingtonclosehotel.com/hotel_services.html

Ja det var fint. Men nå koster det 13.000 kr for 7 kvelder da!

Skrevet

Jeg kan anbefale dette hotellet. Vi lå på det i tre netter i begynnelsen av februar.

Det ligger 2 min gange fra oxford street og det var rent,men rommene var ikke så veldig store,men man skal jo ikke være på hotellrommet så mye da.

http://www.parkwoodhotel.com/index.html

Sjekk dette ut. Koster mellom 800-900 kr natta.

Da ble det dette hotellet :)

Bestilt og booket!

Skrevet

Ja det var fint. Men nå koster det 13.000 kr for 7 kvelder da!

Jøss, det var da voldsomt!!! Jeg husker at siden jeg bestilte fra reklamerte med 70% discount, men jeg trodde ikke at det faktisk VAR det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...