Jorunn Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Da starter jeg trådene. ukens vektnedgang er -1.3 kg, tilsammen 6.4 kg. Utrolig deilig å se at det går rette veien, etter å ha hatt litt nedtur de siste 2 ukene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så bra! Det var mye du hadde gått ned..... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kjempebra!! Vekta vår trenger nye batterier, og jeg finner ikke de batteriene den trenger!!! Må ut på jakt snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vektnedgang til nå 32 kilo nedgang denne uka:-900gr. Ønsket mål:-15,5kilo til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scara Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ingenting denne uken :-( MEN - mensen er på vei hvert øyeblikk, så kanskje derfor.... *håpe håpe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Vektnedgang til nå 32 kilo nedgang denne uka:-900gr. Ønsket mål:-15,5kilo til. Du er jo kjempeflink :-) Stå på!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Ingenting denne uken :-( MEN - mensen er på vei hvert øyeblikk, så kanskje derfor.... *håpe håpe* Som sagt har jeg slitt de to forrige ukene,så det er ikke umulig, Jeg har hatt en tendens til å gå mye ned 1 uke, så noe opp neste uke, deretter stabil uke 3, for å deretter å få en større vektnedgang. Har hatt disse syklusene nå de siste 2 månedene, så det ser ut til at kroppen min kjemper hardt mot å miste vekt. Ganske irriterendes når en hører om "alle andre2 som går jevntg nedover hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hopper over til mandagsveing sammen med dere. Gått ned 1 kg siden fredagsveinga. Totalt: 8,4 kg Mål? tja, 50 kg til i hvert fall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scara Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Som sagt har jeg slitt de to forrige ukene,så det er ikke umulig, Jeg har hatt en tendens til å gå mye ned 1 uke, så noe opp neste uke, deretter stabil uke 3, for å deretter å få en større vektnedgang. Har hatt disse syklusene nå de siste 2 månedene, så det ser ut til at kroppen min kjemper hardt mot å miste vekt. Ganske irriterendes når en hører om "alle andre2 som går jevntg nedover hele tiden. Har ikke veid meg så ofte så jeg vet ikke hvordan kroppen reagerer på mens etc... Syns ideen min med denne "klubben" er genial, for det hjelper på psyken å ha en felles veiedag - vanskelig å lure seg unna :-) Stå på alle sammen - vi skal klare dette !!! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Som sagt har jeg slitt de to forrige ukene,så det er ikke umulig, Jeg har hatt en tendens til å gå mye ned 1 uke, så noe opp neste uke, deretter stabil uke 3, for å deretter å få en større vektnedgang. Har hatt disse syklusene nå de siste 2 månedene, så det ser ut til at kroppen min kjemper hardt mot å miste vekt. Ganske irriterendes når en hører om "alle andre2 som går jevntg nedover hele tiden. Jeg tror det er ganske vanlig å ha det slik; også at vekten stagnerer en periode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.