Gå til innhold

Test av hverandre


bouenas

Anbefalte innlegg

Synes du også at Sagbladet var stilig?

Det var bare noe som datt rett ned i hodet mitt da jeg skulle endre nick, og idet jeg så det skrevet fikk jeg assosiasjoner til avisa.

Kult nick. Det skal jeg bruke hver gang jeg skal skrive helt anonymt.

Dagbladet - alltid foran

Sagbladet - alltid bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 311
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bouenas

    50

  • Angelica :o)

    29

  • Gyda

    21

  • morsan

    17

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173121526' post='3557948]

He he ;o)

Men døh.. Du må da feire bursdagen din! Er jo derfor man har bursdag! He he:D

Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke feira bursdag selv om jeg kalte det "Å ta det med ro"?

I det så legger jeg at jeg ikke var på skitur eller fottur eller sykkeltur eller vaska hus eller børsta skorsteinen innvendig eller skifta sengetøy eller vaska komfyren innvendig eller måkte snø eller malte en vegg ved trappa ned til kjeller eller sydde i en knapp som mangler i buksa til mannen min (han er tålmodig og har venta lenge).

Men du har rett i at jeg ikke var på byen og feira - det greide jeg fint i godt selskap her hjemme.

Hepp! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet - alltid foran

Sagbladet - alltid bak.

Hehe. Men av og til kan jeg ta en siste indre og vekk med Dagbla'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Denne helga har jeg bare slappa av og tatt livet med ro.

Rikelig med rødvin i glasset både fredag og lørdag.

flisa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett at du outa deg, så jeg tar gjerne tittelen "Frøken Detektiv" - eller "Fru Detektiv" :-)

Jeg outa meg lenge etter at du avslørte meg. Og det var til missingnick (under deg).

Missingnick tippa meg som Lillemus, jeg skrev litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke feira bursdag selv om jeg kalte det "Å ta det med ro"?

I det så legger jeg at jeg ikke var på skitur eller fottur eller sykkeltur eller vaska hus eller børsta skorsteinen innvendig eller skifta sengetøy eller vaska komfyren innvendig eller måkte snø eller malte en vegg ved trappa ned til kjeller eller sydde i en knapp som mangler i buksa til mannen min (han er tålmodig og har venta lenge).

Men du har rett i at jeg ikke var på byen og feira - det greide jeg fint i godt selskap her hjemme.

Hepp! :o)

Det var enda godt at du ikke børsta skorsteinen innvendig. Tenk om du ble sittende fast og måtte vente helt til julenissen kom og befridde deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke feira bursdag selv om jeg kalte det "Å ta det med ro"?

I det så legger jeg at jeg ikke var på skitur eller fottur eller sykkeltur eller vaska hus eller børsta skorsteinen innvendig eller skifta sengetøy eller vaska komfyren innvendig eller måkte snø eller malte en vegg ved trappa ned til kjeller eller sydde i en knapp som mangler i buksa til mannen min (han er tålmodig og har venta lenge).

Men du har rett i at jeg ikke var på byen og feira - det greide jeg fint i godt selskap her hjemme.

Hepp! :o)

Jeg forstod det bare sånn at du skulle ha en sammenkomst hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Synes du også at Sagbladet var stilig?

Det var bare noe som datt rett ned i hodet mitt da jeg skulle endre nick, og idet jeg så det skrevet fikk jeg assosiasjoner til avisa.

Kult nick. Det skal jeg bruke hver gang jeg skal skrive helt anonymt.

Russeavsia vår het det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snøøøøøøøøøør :(

Jeg vil ikke ha snø nå, jeg vil ha vår og bare veger.

Blir snødeprimert jeg, hva med dere?

;)

pekkaline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Og så var det min tur :)

Si det, si det....;o) Ikke Dorthe og ikke prust. Hmmm, ja, hvem flere er det som bor der nede i snøen da?

Ja!!! Meg :D

Jeg bor et sted hvor det har snødd i dag, vel, var litt mer som sludd da, tykk sludd he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Og så var det min tur :)

Joda, joda, tok deg litt lenger oppe, her. Jaja., okay da, Ulvinnen var først. Men det er deg? ;)

Ingen har sakt nicket mitt ennå så jeg kan ikke si det er meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja!!! Meg :D

Jeg bor et sted hvor det har snødd i dag, vel, var litt mer som sludd da, tykk sludd he he.

Da er du nok meg, det sludder her også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Og så var det min tur :)

pekkaline?

Ikke Pekkaline heller nei :)

Vanskelig den her, he he.

Og for annenhvert svar så holder jeg på å glemme å bytte nick *hmrff* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var enda godt at du ikke børsta skorsteinen innvendig. Tenk om du ble sittende fast og måtte vente helt til julenissen kom og befridde deg?

Hoho! Ja - det hadde tatt seg ut. Og mannen min måtte på taket og fôre meg med spaghetti og wienerpølser.

For ikke å snakke om at jeg daglig måtte ha gjalla til ham at han ikke måtte fyre opp (han er litt distré, kan man si).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Og så var det min tur :)

Da er du nok meg, det sludder her også :P

JAAAA, jeg er deg :D

He he, jeg jukser litt jeg da, er ikke en av dem som er her hele tiden, bare litt nå og da.

Gjør det vanskeligere det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Og så var det min tur :)

Nei, jeg er nok ikke flisa ...

En som er her litt nå og da du og? Vanskeligere å ta oss :D

Ingen funnet deg ennå altså, ikke meg heller.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Pekkaline heller nei :)

Vanskelig den her, he he.

Og for annenhvert svar så holder jeg på å glemme å bytte nick *hmrff* :(

Å huske å skifte nick er i grunn en stoor utfordring (for den som ikke er dreven i gamet). :-)

Hm Hvem kan du være? *gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...