Gå til innhold

Test av hverandre


bouenas

Anbefalte innlegg

Jeg har noen ganger lurt litt på hva som får folk til å skrive lange innlegg på dol uten bruk av linjeskift.

det blir nokså håpløst å lese innleggene uten at man får noen naturlige pauser for blikket.

Bedre blir det ikke av at man unnlater å bruke mellomrom etter punktum; og for ikke å snakke om bruk av sms-språk.

Orddelingsfeil gjør ikke nødvendigvis teksten vanskelig å forstå, men er fryktelig irriterende, enskjønt av og til en smule komisk.

HVEM ER JEG - IKKE BASERT PÅ INNHOLD - MEN PÅ SKRIVESTIL?

ShitDiddelyDo ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 311
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bouenas

    50

  • Angelica :o)

    29

  • Gyda

    21

  • morsan

    17

Mest aktive i denne tråden

Jeg har noen ganger lurt litt på hva som får folk til å skrive lange innlegg på dol uten bruk av linjeskift.

det blir nokså håpløst å lese innleggene uten at man får noen naturlige pauser for blikket.

Bedre blir det ikke av at man unnlater å bruke mellomrom etter punktum; og for ikke å snakke om bruk av sms-språk.

Orddelingsfeil gjør ikke nødvendigvis teksten vanskelig å forstå, men er fryktelig irriterende, enskjønt av og til en smule komisk.

HVEM ER JEG - IKKE BASERT PÅ INNHOLD - MEN PÅ SKRIVESTIL?

Du bruker semikolon og skriver feilfritt. Det er to viktige spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvemtrorderejegerda

Du bruker semikolon og skriver feilfritt. Det er to viktige spor.

Absolutt! :-)

Men jeg bruker nok ikke semikolon så veldig ofte, da, og det er ikke sjelden at jeg har tastefeil som f eks sakl istedenfor skal, ikek istedenfor ikke osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ut-på-tur

Absolutt! :-)

Men jeg bruker nok ikke semikolon så veldig ofte, da, og det er ikke sjelden at jeg har tastefeil som f eks sakl istedenfor skal, ikek istedenfor ikke osv.

Spirello?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hvemtrorderejegerda

Spirello?

Nei, ikke henne heller! ;-)

Da er jeg kanskje ikke sånn super-lett-gjenkjennelig after all? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke henne heller! ;-)

Da er jeg kanskje ikke sånn super-lett-gjenkjennelig after all? ;-)

Debra-irl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ut-på-tur

Nei, ikke henne heller! ;-)

Da er jeg kanskje ikke sånn super-lett-gjenkjennelig after all? ;-)

Joda, hei laguna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Absolutt! :-)

Men jeg bruker nok ikke semikolon så veldig ofte, da, og det er ikke sjelden at jeg har tastefeil som f eks sakl istedenfor skal, ikek istedenfor ikke osv.

Synes du likner på meg i skrivestilen - men såvidt jeg vet, så er du ikke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hvemtrorderejegerda

Synes du likner på meg i skrivestilen - men såvidt jeg vet, så er du ikke meg!

nei, det skulle jammen tatt seg ut! :-)

Jeg vet ikke hva mer jeg kan si for å hjelpe dere på rett spor... Jeg må unngå å bli avslørt på _innhold_, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvemtrorderejegerda

Joda, hei laguna!

Nice try, men feil det også! ;-)

Nå var det jammen meg like før jeg sendte innlegget uten å endre nicket, altså! Jeg outer meg selv før dere får sagt Dostojevskij!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ut-på-tur

Nice try, men feil det også! ;-)

Nå var det jammen meg like før jeg sendte innlegget uten å endre nicket, altså! Jeg outer meg selv før dere får sagt Dostojevskij!!

Ok peach......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

nei, det skulle jammen tatt seg ut! :-)

Jeg vet ikke hva mer jeg kan si for å hjelpe dere på rett spor... Jeg må unngå å bli avslørt på _innhold_, ikke sant?

Du brukte ordet "enskjønt" - det er ganske uvanlig!

Og så irriterer du deg over orddelingsfeil - det samme gjør jeg. Hva med aksenter da?

Heter det André eller Andrè?

Pekkaline skriver ganske korrekt. Er det du?

Eller Lillemus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvemtrorderejegerda

Osiris, selvfølgelig! :)

He he, nei, verken Osiris eller flisa, gitt;-)

Jeg er kanskje en som helst avsløres på _innhold_ får jeg håpe;-)

Enskjønt, man skal aldri si aldri. Fortsetter dere å gjette, er det jo bare et tidsspørsmål før enn jeg kommer ut av anonymitetsskapet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liede

Jeg har noen ganger lurt litt på hva som får folk til å skrive lange innlegg på dol uten bruk av linjeskift.

det blir nokså håpløst å lese innleggene uten at man får noen naturlige pauser for blikket.

Bedre blir det ikke av at man unnlater å bruke mellomrom etter punktum; og for ikke å snakke om bruk av sms-språk.

Orddelingsfeil gjør ikke nødvendigvis teksten vanskelig å forstå, men er fryktelig irriterende, enskjønt av og til en smule komisk.

HVEM ER JEG - IKKE BASERT PÅ INNHOLD - MEN PÅ SKRIVESTIL?

MP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvemtrorderejegerda

Du brukte ordet "enskjønt" - det er ganske uvanlig!

Og så irriterer du deg over orddelingsfeil - det samme gjør jeg. Hva med aksenter da?

Heter det André eller Andrè?

Pekkaline skriver ganske korrekt. Er det du?

Eller Lillemus?

Ja, "enskjønt" og andre slike ord kan jeg nok benytte en del.

Likeså slikt som nettopp "likeså", pluss at jeg føler ofte selv at jeg skrievr i en litt "indirekte" stil, ihvertfall i lange innlegg.

Men jeg har drøssevis med kjappiser også.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...