Gå til innhold

Kom dere opp fra sofaen damer! NÅ!

Lillemus

Anbefalte innlegg

Nå har jeg syklet, ble bare en halv mil da for beina streiket etter gårsdagens skitur, men pyttsann! :o)

Etter sykkelturen har jeg tatt sit-ups og en del andre øvelser + litt trening med små vekter. Det er gøy og godt når man først kommer i gang! :o)

Så pell dere opp fra sofaen og over på trimsykkelen eller gym-matta, damer! Bikinisesongen er rett rundt hjørnet! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes, har vært og meldt meg på treningssenter i dag, så i morra skal jeg og en venninne trene på formiddagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann så sprek du har vært i dag da! Du har vel ikke sykla ute i denne vinde vel- du snakker om trimsykkel?

Dårlig samvittighet for at jeg droppa Pirbadet i dag jeg. Har bare sykla 10 minutt på trimsykkel og kjenner meg lat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann så sprek du har vært i dag da! Du har vel ikke sykla ute i denne vinde vel- du snakker om trimsykkel?

Dårlig samvittighet for at jeg droppa Pirbadet i dag jeg. Har bare sykla 10 minutt på trimsykkel og kjenner meg lat...

Trimsykkel ja, er ikke mye sykkelføre ute på min kant av byen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Sitter her med et vinglass og DOLER, men hadde egentlig tenkt å ta litt styrketrening før jeg la meg...

Kanskje jeg skal det da, siden du insisterer, Lillemus!!!

Var flink og gjorde det nesten hver kveld i vinterferien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimme? Usj.., hørtest slitsomt ut ;) Har gått tur med hunden, spadd møkk, og danset mens jeg ryddet 2. etasje ;o) Teller det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimme? Usj.., hørtest slitsomt ut ;) Har gått tur med hunden, spadd møkk, og danset mens jeg ryddet 2. etasje ;o) Teller det?

Visst teller det! Beste trimmen som finnes er jo den som kommer naturlig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut å gå tur i kveld + sit-ups. Har også et par øvelser med vekter som jeg skal lære meg. Så jeg lover - jeg skal gjøre det i kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guttelus

Du har helt rett, det er faktisk gøy når en først er kommet skikkelig igang. Jeg prøver å overbevise andre om at trening er gøy, og at en ikke trenger å være toppidrettsutøver selv om en trener 3-4 ganger i uken. Trening gir mening, og en kan ta seg en kakebit, sjokoladebit, uten å få dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Helt enig i at det er både gøy og deilig når en har kommet i gang med trening.

Jeg trener iallefall 4 ganger i uka. Gjør jeg ikke det så har jeg nesten dårlig samvittighet overfor meg selv.

Den siste uka har jeg trent mye.

Torsdag stavgang, fredag jogging (jogging for meg er foreløpig jogging med litt rask gange innimellom), lørdag stavgang, søndag jogging, mandag (igår) var det step-trening. I dag har jeg tenkt å prøve å rekke en tur stavgang, i morgen er det en joggetur igjen. Og enda går vekta sakte nedover. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh! Jeg gikk en (høyst ufrivillig) tur i ettermiddag. Måtte på foreldremøte, og mannen måtte ha bilen for å kjøre jenta og venninnene på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det skulle jeg gjerne ha gjort, men jeg er fortsatt veldig forkjøla.

Så jeg må nok ta det med ro ei stund til, enten jeg vil eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Takk Lillemus! Dette er akkurat hva jeg trenger. Du skulle vært her å dradd meg opp av sofaen.. Jeg er inne i en daff periode og hater det, men greier ikke komme igang igjen:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...