Lillemus Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå har jeg syklet, ble bare en halv mil da for beina streiket etter gårsdagens skitur, men pyttsann! ) Etter sykkelturen har jeg tatt sit-ups og en del andre øvelser + litt trening med små vekter. Det er gøy og godt når man først kommer i gang! ) Så pell dere opp fra sofaen og over på trimsykkelen eller gym-matta, damer! Bikinisesongen er rett rundt hjørnet! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peachy Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Oh yes, har vært og meldt meg på treningssenter i dag, så i morra skal jeg og en venninne trene på formiddagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Guri som du maser altså! *gomler sjokolade* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ojsann så sprek du har vært i dag da! Du har vel ikke sykla ute i denne vinde vel- du snakker om trimsykkel? Dårlig samvittighet for at jeg droppa Pirbadet i dag jeg. Har bare sykla 10 minutt på trimsykkel og kjenner meg lat... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Ojsann så sprek du har vært i dag da! Du har vel ikke sykla ute i denne vinde vel- du snakker om trimsykkel? Dårlig samvittighet for at jeg droppa Pirbadet i dag jeg. Har bare sykla 10 minutt på trimsykkel og kjenner meg lat... Trimsykkel ja, er ikke mye sykkelføre ute på min kant av byen. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har trent i dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Sitter her med et vinglass og DOLER, men hadde egentlig tenkt å ta litt styrketrening før jeg la meg... Kanskje jeg skal det da, siden du insisterer, Lillemus!!! Var flink og gjorde det nesten hver kveld i vinterferien :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bouenas Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Trimme? Usj.., hørtest slitsomt ut Har gått tur med hunden, spadd møkk, og danset mens jeg ryddet 2. etasje ;o) Teller det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Trimme? Usj.., hørtest slitsomt ut Har gått tur med hunden, spadd møkk, og danset mens jeg ryddet 2. etasje ;o) Teller det? Visst teller det! Beste trimmen som finnes er jo den som kommer naturlig! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Skal ut å gå tur i kveld + sit-ups. Har også et par øvelser med vekter som jeg skal lære meg. Så jeg lover - jeg skal gjøre det i kveld:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guttelus Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du har helt rett, det er faktisk gøy når en først er kommet skikkelig igang. Jeg prøver å overbevise andre om at trening er gøy, og at en ikke trenger å være toppidrettsutøver selv om en trener 3-4 ganger i uken. Trening gir mening, og en kan ta seg en kakebit, sjokoladebit, uten å få dårlig samvittighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Helt enig i at det er både gøy og deilig når en har kommet i gang med trening. Jeg trener iallefall 4 ganger i uka. Gjør jeg ikke det så har jeg nesten dårlig samvittighet overfor meg selv. Den siste uka har jeg trent mye. Torsdag stavgang, fredag jogging (jogging for meg er foreløpig jogging med litt rask gange innimellom), lørdag stavgang, søndag jogging, mandag (igår) var det step-trening. I dag har jeg tenkt å prøve å rekke en tur stavgang, i morgen er det en joggetur igjen. Og enda går vekta sakte nedover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Høh! Jeg gikk en (høyst ufrivillig) tur i ettermiddag. Måtte på foreldremøte, og mannen måtte ha bilen for å kjøre jenta og venninnene på trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, det skulle jeg gjerne ha gjort, men jeg er fortsatt veldig forkjøla. Så jeg må nok ta det med ro ei stund til, enten jeg vil eller ei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Huff. Blir ikke bikini på meg... Tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abrahamsen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk Lillemus! Dette er akkurat hva jeg trenger. Du skulle vært her å dradd meg opp av sofaen.. Jeg er inne i en daff periode og hater det, men greier ikke komme igang igjen:o( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.