Gå til innhold

trening for å få større bryst?

monca

Anbefalte innlegg

Har dere noen GODE forslag til trening som gir større bryster?Sliter med at jeg har så små...så gi meg de rådene dere har!!Plis...vet dere om andre ting som kan øke puppestørrelsen,er det bare å skrive det ned.Blir veldig glad for å få svar på dette: ) På forhånd en kjempestor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I og med at brystene stort sett består av fett, så vil ingen trening gjøre så de vokser. Du kan derimot trene opp musklaturen under, men det vil nok ikke gjøre så brystene dine ser noe særlig større ut...

Hvor gammel er du? De kan jo fortsatt vokse om du er 16 eller noe sånt. Noen får også større bryster av p-piller, og det å bli gravid gjør også så brystene kan vokse. Men det siste er kanskje ikke å anbefale for å få ett større bh-nummer :)

Men dessverre, trening vil nok ikke kunne gjøre brystene dine noe større...

Uansett, at vi gutter bare faller for jenter med Pamela pupper stemmer overhodet ikke! En håndfull, eller enn munnfull holder lenge så du har sikkert ikke noe å bekymmre deg over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde heller brystene ble mindre ved trening jeg..men skal ikke påstå noe

Ja, det kan være tilfellet det fordi du vil jo stadig forbrenne fett (kommer jo for så vidt hvilken aktivitet du trener) og brystene består av fett.

Har dere ikke sett de bodybuilding damene da? De har jo "bryster" som brystkassa til en mann... *Huffameg*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at brystene stort sett består av fett, så vil ingen trening gjøre så de vokser. Du kan derimot trene opp musklaturen under, men det vil nok ikke gjøre så brystene dine ser noe særlig større ut...

Hvor gammel er du? De kan jo fortsatt vokse om du er 16 eller noe sånt. Noen får også større bryster av p-piller, og det å bli gravid gjør også så brystene kan vokse. Men det siste er kanskje ikke å anbefale for å få ett større bh-nummer :)

Men dessverre, trening vil nok ikke kunne gjøre brystene dine noe større...

Uansett, at vi gutter bare faller for jenter med Pamela pupper stemmer overhodet ikke! En håndfull, eller enn munnfull holder lenge så du har sikkert ikke noe å bekymmre deg over :)

Til SierDuDet--> Først og fremst:tusen takk for et fint svar,og for at du sier det på en sånn fin måte at gutter ikke bare vil ha damer med Pamelapupper: ) Godt å høre.Tror nok ikke mine frontdeler vokser så veldi mye mer i og med at jeg er 18.. men takk likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Til SierDuDet--> Først og fremst:tusen takk for et fint svar,og for at du sier det på en sånn fin måte at gutter ikke bare vil ha damer med Pamelapupper: ) Godt å høre.Tror nok ikke mine frontdeler vokser så veldi mye mer i og med at jeg er 18.. men takk likevel.

Hei!

Selv om du er 18 betyr ikke det at brystene dine har sluttet å vokse!

De vokser utover 20-årene også!

Det finnes mange "råd" for å få større bryster, men om de virker er en annen sak...det er vel bare å prøve seg frem!

P-piller får som sagt noen jenters bryster til å vokse, andre merker ingenting.Jeg går selv på p-piller og mine bryster har faktisk blitt større, men det behøver ikke ha noe med p-pillene å gjøre, jeg er midt i vokseperioden så det er mest sannsynlig en naturlig årsak til den veksten..;)

Har også hørt om at øl får brystene til å vokse pga humlen i ølen.

En jente i england, som hadde et gaske uvanlig stoffskifte fant legen hennes ut senere, drakk omtrent 2-3 øl hver kveld i en periode.

Brystene hennes vokste fra B-D str!!

Ellers finnes det brystpiller.søk litt på nettet om Erdic og Natural Push-up som er to av disse!

Håper dette hjalp litt da:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er faktisk seriøst ment:

Ferskfesk & lever, rogn og potet + H-melk. Kjør denne middagen jevnt.

Kanondiett som hjelper!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

benkpress vil i mindre grad bygge opp mer muskler bak fettvevet i puppene dine. Men hvorvidt dette tilfører brystene dine noe nevneverdig, skal være usagt.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Prøv heller å jobbe med holdningen. Gjør øvelser som bedrer holdningen din. Det finnes jo push-ups bh med innlegg. Jeg har selv små pupper, men er fornøyd med den slags bher. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...